SEN HİÇ AŞIK OLDUN MU???

Sen hiç birini benim seni sevdiğim gibi sevdin mi?Deli gibi..Baktığında her yerde onu gördün mü?Yürürken aklından çıkmadığı oldu mu?Ağladın mı sokaklarda onun için?Ağlamaktan yolda yürüyemediğin oldu mu?Hep onunla konuştun mu zihninde?Her gece yanında ona yer ayırıp birlikte uyudun mu?Saçını okşayarak, yüzüne dokunarak yüzünün bütün kıvrımlarını aklına kazıdın mı,hayalinde?Onun için mutlu olsun diye işini anlattın mı herkese?Ödün mü onu başkalarına sürekli.10 kelimenin 9 u onun adı oldu mu?Çalan telefonda adını gördüğünde yüzünde kocaman bir gülümseme oldu mu?Mutlu olsun da yanımda olmasa da olur diyebildin mi?Gece yarısı uyanıp biriyle seviliyor diye kalbin sıkıştı mı?Acıdı mı için bir başka bedene dokunduğunu hissettiğinde?Nefes alamadığını oldu mu?Çıldıracak kadar çok özledin mi?Sadece hayallerin seviştin mi onunla?Ona en çok ihtiyacın olduğunda....yanında değilken,gelmediğini, aramadığında kalbin paramparça oldu mu,yapıştırılayamayacak kadar?Ve o yüzden kızdım mı içinden ona,unutmayacağım bunu mahvetti herşeyi diye.Sen bütün bunları hiç dokunmadan sarılmasınlar, öpmediğin,koklamadığın biriyle yaşadın mı bir kahve bile içmediğin? Böyle aşık oldun mu?Çok özledim diye ağladın mı??Özlem ekten çıldıracağını düşündün mü?Geceleri uykuyu unuttun mu?Özdemir Asaf ve Cemal Süreyya en yakın arkadaşların oldu mu??İki el boğazını sıktı mı?Ne olur çık içimden diye ağlayarak geceleri sabah yaptın mı?O bir başkasını beğendiğini söylediğinde kalbine bir bıçak saplandı mı?Beş dakika görmek için geçeceği yere saklanıp bekledim mi?Görün maden. ..Koşarak gidip sarılmak,göğsünde uyumak isterken yanına bile yaklaşamayıp acı içinde kavramdır mı?Sarmal dolaş yürümek isterken yapamayıp başkasına satıldığını ölüp dirildin mi?Bütün bunları yaşarken konuşmayı balon gibi şiştim mi?Umurunda değilmiş gibi davranıp güçlü karakteri oynadım mı??Yaşamadıysan yaşama...Yine de Kıyamam. ..

Comments

Popular posts from this blog

Yara