Babam Annemi Döverdi


  • Babam annemi döverdi. Zorla,ısrarla,tutkuyla koşmuştu annemin peşinden.Nefes aldırmamıştı.Tüm kasaba biliyordu babamın annemi ne kadar bunalttığını.Sonunda annem babamın ve babasının ısrarlarına dayanamayarak evlenmek zorunda kalmıştı.İstemeyerek..Evlendiler ve sorunlar başladı.Annem genç ve çok güzeldi.Babamsa annemden 26 yaş büyüktü.Gençken Yakışıklıydı. Ama ne var ki artık yaşlanmıştı. Karısı Amerikan aktristim Grace Kelly  e çok benziyordu.Neşeliydi.Dışa dönük,akıllı,zeki ve asildi. Babam kıskançlık dozunu arttırmak zorundayı. Baş edemiyorum bu kadınla...Bütün herkesin gözü annemin üzerindeydi. Annem iyi bir ev kadınıydı. ...Herkes  onu çok severdi....Çok kalabalık bir arkadaş gurubu vardı.Babamda çok geniş bir çevreye sahipti. Tanınan bir adamdı....Ama kıskançlık onu ele geçirmişti.Artık bu canavarı kontrolü altındaydı.Anneme nefes aldırmıyordu.Giydikleriyle başladı.Denize girmek için kimsenin olmadığı koyları gidiyorlar dı.Silahla adam kovalıyordu.Kavgalar dayak.....Bu ortamın içine ben doğdum....1.5yaşı hatırlar mı insan.Anneniz dayak yerinde hatırlarsınız...Annem böyle yapsan diye öneride bulundu kurulan soba boruları için.Olan oldu..Hem de bebek benim önümde.Ağladım.Bağırdı.Hatırlıyorum.Koşmak istedim.Parmaklıklı karyolamdan inemedim,  yüksek geldi....Bütün çocukluğum bu ortamda geçti.Sinirli bir anne.Eve bazen 6 ay uğramadan bir baba. ..Dayak kavga  çaresizlik..Denize giderdik.Plaja.Annem giremezdi. ....Sonra......😊Devam edeceğiz....Sevgim üstünüze olsun.Maaya😘😚

Comments

Popular posts from this blog

Yara