Teyzem.HAYALLERİNİZİ ERTELEMEYİN

Dün yazsaydım bu yazıyı,gözyaşlarımdan sayfayı göremezdim. Lily benim Teyzem di. Gençgüzel çekici alımlı neşeli ve enerjik ti. Hep ağrısı vardı.Çocukken bu ağrılarında dolayı çok az görürdüm onu.Hep yatardı çünkü.Yorgan başından Çekili. Odasında.Ben giderdim görmeye..Göremezdim.Arada kalkardı. . Uzun siyah saçları vardı.Onları taramak en büyük zevkimdi.Büyüdüm ben.Lily de büyüdü. Artık yorganın altında yatmıyor,ayakta ağrılarına ve hastalıklarına meydan okuyordum.Lily liseden sonra benim en iyi arkadaşım oldu.Sevgilimi anlattığım aşık olup akıl aldığım bütün sokak köpekleri ve kedileriyle bir gece yarısı bankalarda oturduğum kadındı o.gece 2 saat telefonda konuştuğum ,rahatlık versin demeden telefonu kapatmayan insan.Benim kardeşim çocuğum dostum arkadaşım annem babam.. herşeyim. .Lily ben daha lisedeyken bir adama aşık oldu.adama ona.ama direndi .olamazdı.adam evliydi.Birkaç kez yemeğe çıktılar. Yapamadı.Ayrıldı.adam başkasıyla oldu..Teyzem çok acı çekti.biri çİKT karşısına.çok harika bir adam. Anneannem beyin felci geçirmişti.Artık. çocuk gibiydi.emel onu bırakmam dedi.engin abi ısrar etti yanımıza alırız.merak etme.ne olur evlen benimle diye....Hayır dedi Lily.Yalnızdı.Acı çekiyordu...Zorlanmaya başladı..çgeceler bitmiyordu.hastalandı.doktora gitmediççok kavga ettik bilmeden öleyim diyordu.bir yaz günü annem akŞam yanımıza geldi emel e ulaşamıyorum.telefonlara cevap vermiyor dedi.gitmiş kapıyı da açmamış yine gittik.açtı.üşüttüm herhalde kusuyorum ishal dedi.hastaneye gittik.dok.üşüme dedi.ama emel in vücudu değişmeye başladı.annemimuyardum beni dinlemedi bir anne.emel gittikçe kötülüyordu.sabah nöbet değişimi oldu. Gelen doktor uyardı bizi..hemen götürün. .önce bir hastaneye götürdük vakit kaybı.büyük bir hastaneye ulaştığınızda çok geçti.. vücudu artık tanınmıyor. ..kızım benim sonu geldi dedi. ben ondan sonra ben olmadım hayatı seven enerjik güze kadın.hayallerim vardı. Dünya turu gibi. Mükemmel resimyapardı. Tablolarını bahçede çürümeye bırakmış..Babam anneannem15 yaşındaki  kedim de gittiler.köpeğini kayboldu. . ben hala bende değilim deseler ki verir misin ömrünü. ..tereddüt etmem..HAYALLERİNİZİ ertelemeyin..Bu arada Lily ile evlenmek isteyen Engin abi önce evlendi sonra Lily in yanına gitti..Benim hala hayallerim var..Hep pozitif düşünmeye çalışıyorum.Size keyifli fotoğraflar paylalıyorum. .Şarkı yazıyorum...Lütfen hayatın ipini bırakmayın.Sevgim ve enerjim üzerinizde olsun.

Comments

Popular posts from this blog

Yara