O sevmiyor seni.Çok pardon
SON zamanlarda aşktan yana dem vuranların adeta sayısı arttı. Ortak nokta şu..Seviyor mu? Sevmiyor mu?
Sevgi nedir?Sahip olmak değildir. Uzaktan da sevebilir insan. Burada bir sorun yok zaten.
Aramıyor.Beni seviyor noktasında başlıyor problem. 
Sevmiyor. Üzgünüm. Hiç aramıyor ve yazmıyorsa umurunda değilsin demektir. İlgilenen ve özleyen insan aramadan ,yazmadan duramaz çünkü.Merak eder .Yüzünü görmek, sesini duymak ister.Burnunda tütersin. Koşa koşa gelmek ister. Özetle, aramıyorsa umurunda Değilsin demektir.
Bunu kabullenmek biraz zordur.Sevilmek ister insan .Birinin seni sevmediğini kabullenmek zor iştir.Ego sarsılır, özgüven zedelenir. Bazen bu iş "olsun ben onu seviyorum yeter"şeklinde devam eder.Sevmediğini, umurunda olmadığını kabul edilince vazgeçmek arasındaki süre,duygunun yoğunluğuna bağlı olarak değişir. Mesela 3 yıl önce anlamışsındır seni sevmediğini, kabullenmek için 3 yıl beklemişsindir. 
Egoyu ve özgüveni yerlerde süründürmemeyi başarmak için beklersin. Harikulade buluyor olsan bile kendini, bu süreç oldukça yıpratıcıdır. Hiçbirşeyinle ilgilenmiyordur. Ölsen umursamayacaktır. Nasıl  kabul eder ki insan bunu. 
Sen ki bütün konuşmalarınızı hatırlarken, yazışmalarınızı defalarca okurken o nasıl umursamaz? Sen messangerda en üstte onun konuşması kalsın diye kimseyle Yazışmaiminzken,o nasıl bu kadar duyarsız olur.Sen onun herşeyini bilirken, o nasıl senden habersiz olur.Sen onun gözyaşına kıyamazken o nasıl senin gözyaşının farkında bile olmaz. 
Biliyorum. Zor. Ama gerçek
Sonra birgün senin içinden biri bağırmaya başlar. 
BEN ÇOK SI KIL DIM.Kimsin sen...Sıkılmış..Evet o gün kabullenisin, maalesef umurunda değilim. Benş umursamayan adamdan gelecek bir emoji bana ne katar. .
Hiçbirşey! ,!!,
SIKILMIŞSINDIR ..Kusura bakma dersin içinden. Kendimi seviyorum ve saygı duyuyorum. Ne halin varsa gör.Hadi ben gittim 
Biz ananas seviyoruz da ananasın da çok da...:))
Öz saygınız kalsın. Birinin sizi  sevmesinden daha önemli olan sizin kendinizi sevmemiz. Saygınızı yitirmeyin kendinize. 
Sevgimle

Comments

Popular posts from this blog

Yara