Çoktan düşmüştüm sokağa, bu kadar kuvvetli olmasaydı karakterim.
Birçok insan var dünyada. Zor durumlar yaşayanlar vardır, eminim. Ama benimki de sağlam hayattı. Anne, baba eksikliği, sevgisizlik,maddi kayıplar, sağlık problemleri, canımın içinin ölümleri, aşk,tek başına olmak. .Yapayalnız 
Ne yaptıysam olmadı. Annem beni hiç onaylamadı. Saçımı okşamadı. O sertleşti, ben sevmeye devam ettim 
Orospu olmadım, sigara içmedim, alkole başlamadım.Psikolog tedavisi görmedim.Önüme gelenle birlikte olmadım.İlaç kullanmadım.
Girip çıkmadığım mekan kalmadı.Moralim bozuk girdiğim mekanlarda içtiğim maden suyuyla etrafı gözlemleyip dik dimdik çıktım. Yanımdaki kadınları eve bırakan ben oldum hep.
Büyüyü,gizemi sever insanlar. Her zaman çok kalabalık olurum o yüzden. Ama benim çok az kalbim çarpar. Farketmem bile. Son 10 senede 1 kez aşık olmamdan anlaşılabilir. Yüreğinizi açınca giderler. Unutmayın.
Yöntemler buldum ben.Hayatta kalma yöntemleri
.Tecavüze uğradığım gecelerde alkole vermedim kendimi. Yürümeye çalıştım. Kolay olmuyor. Canınız yanıyor. Travma şok yaratıyor. Ama direnmek gerekiyor. İlkinde sabaha kadar kaçanamıştım ,o başka tabii.


Her sıkıntıda daha çok spor yaptım.Her kırgınlık,üzüntü, hastalıkta daha çok yürüdüm. Kilometrelerce. .Hiç durmadan yürüdüm. Yürüdükçe güçlendim.
Sanırım kendime çok saygı duyuyorum ve çok seviyorum kendimi. Hayata aşığım.
Çok aç kaldım, parasız kaldım çok...
Saldırı, taciz, ekonomik güçlükler  ...Pes etmedim. .
Bazen insanmışım gibi gelmiyor
Son söz
Güçlü olmak zor zanaat
Sevgim üstünüze olsun.


Comments

Popular posts from this blog

Yara