BU İŞ SANA GÖREV DEĞİL!!!!
Bence yapma oyunculuk. Yaşam Koçluğunda iş yok.Eğitim Fakültesi mezunuyum. 4 yıl emek.İş yok
Ölüyor tiyatro için...Yapma  İkinci kez okudum ama..
Ya çok kötü oyuncular isim olmuş..Olsun sen onlardan olma. Reji yapayım. ..yapma!
Şirkette bir iş bulsak. Yok ki!
Aşık oldum.Günışığım o benim.Gözleri gülenim,ona daha çok ihtiyacı olana gider. ben yokum. ..
Görmüyor musunuz?
Hayata tutunmak için son bir gayret gösteriyorum. Bugüne kadar bir kişiye yapma, yapamazsın demedim. Herkesi cesaretlendirdim. Yapın dedim.Vizyon değiştirdim. ..
Görmüyor musunuz? Nefes almakta zorluk çekiyorum. Uyanmayayım diye dua ediyorum.
Bu kadar mı zor hadi demek...
Gel beraber çalışalım demek bu kadar mı zor
Umudumu canlandırmak bu kadar mı zor
BEN NEYE TUTUNAYIM, ?!

Comments

Popular posts from this blog

Yara