Bu gece kendimle seviştim. Tıpkı dün geceki gibi........
Seks diye koşturanlar arasından sıyrılıp kendimle sözleştim bu gece. Aynı yerde farklı bir saat için randevulaştık. Beni bekleyeceğini söyledi. Heyecanlandım. Artık bir başka bedenle olmanın nasıl olduğunu unuttuğum için sadece ben, bana randevu verdiğinde heyecanlanıyordum. 
İnsanın bir başka bedenin yanında güvende hissetmesi ne tuhaf. Huzurlu hissetmesi. Bu da yok artık. Sürekli arkamı sağımı, solumu korumak ve koklamak bir rutin benim için. 

Randevuya gelmedi.- İstemiyorum. Hep aynı. Hep ....Sustu. Gözlerime baktı. --.Yoruldum dedi. -Biliyorum ben de yoruldum Ama sen de sevmezsen beni, sen de sevişmezsen benimle, benim halim ne olur? Yapma. Beni tek başıma bırakma. 
İkna edemedim. Git birini bul dedi.Gitti. Artık tamamen yalnızdım .
Neden bulacaktım ben..Hem sevişip, hem de sevenini. Şaplak atıp okşayanını. .Kucağında uyuyacağım, ama aynı zamanda tutkuyla, şehvetle sevişeceğim biri? 
Bu gece tek başıma bıraktı beni. ..
Ben çay aldım. Açlık, yorgunluk, yalnızlık ve tüm bunlara rağmen güçlülük ve sevgiyle yazmaya başladım. 
Seslendim "Kendimin arkasından. Yarın gelecek misin? "
Sence,der gibi Gülümsedi. ..Sonra da ekledi. Çağır artık. Seni senin için sevecek o adam gelsin. ... 

Comments

Popular posts from this blog

Yara