Kimbilir kimler gitti hayatınızdan. Kimbilir siz kimlerin hayatından gittiniz. 
Çok tuhaf şu kalbin işi. Sanırım insanı I kadar acıtan başka bir durum yok. Evlat acısı belki...
Benim ki ilginç biliyorum. Dokunamadan 4 sene sevmek. .Üstelik kahve bile içmeden. Yalan söylemeyeceğiz diye başlamışken. 
O o kıza gittiği gün öldüm ben.Ocakta. Döndü sonra şehre,bana değil.Saf gibi bekledim arar diye. Yaşıyor musunuz siz de.? Bildiğinizi kabul etmemeyi, üstelik içinizde kabul ettiğiniz halde. 
İlk 3 sene seviyor sandım. Sonra anladım bu yıl.Sadece arzu imiş gerçekliğiyle tanıştım. 
Sonra yine  gitti. Orada bitiyor işte. Aşık olanlar anlar, bilir. Fotoğraflarına, neler yazdığına bakarsın ya.Onlar bitti.Ama haziranda; ))
Bana vakti olmayan insan onunla 4 ay geçirdi. Ve bence sevişti üstelik. 
Biliyor musunuz? ?3 saat gidip döndüm. Uzaktan görmek için. Beni görmedi. Mesaj yazdım o anda, yağmurun altında bakmadı. Diğerlerini yazmayayım artık. 
Ben bu konulara yabancıyım. Her zaman benim peşimde olunur.Sevilmeye, aşık olunmaya, arzulamaya çok alışkınım. 
Unuttum. Sildim aklımdan.Çünkü kalp acıyor. Terapim :,Bakma, ilgilenme..Sosyal medyaya bakma....Yaptım
Arzu sevgi ve aşktan farklı. Çok...
İnsanın canını başka nebu kadar yakar. Bir başkasıyla olduğu gerçeği dışında. 
Zıplayarak uyanırsın yataktan. Onunla şu anda diye. Elini kendi kalbine sokup, sökmek istersin. Gece geçmiş sabaha 5 kalmıştır. Sen döner durur, kalkar otırursun.Saatler, günler, haftalar, aylar. ...
Soğur gibi olan için bir fotoğrafla darmadağın oluverir. Nefesin boğazını tıkar. Vücudun, yüz hatların gergindir. Onunla. ..
Bir süre sonra kendine saygından, artık fotoğaflarına, yazdıklarına bakmamaya, umursamamaya başlarsın. Çünkü yaşamak güçleşmiştir. İşine konsantre olamazsın. Hayat tatsız tutsuz, pirinç lapası gibidir. Pirinç lapası seviyorsan başka tabii! :)
Unutamazsın. ..
Onun senden esirgediği zamanı başkasına vermesini, onunla sevişmesini, yalanları. ....Unutamazsın. ...
Ölmeyip sağ kalanlara, uykusuz bir gecenin ilk sabah ışıklarından sevgimle...

Karşılıklı aşklara uyanmak dileğiyle. ..




Comments

Popular posts from this blog

Yara