Yağmur......
Nasıl da yağıyor. Caddeyi görüyorum. Küçük göletler oldu bile. Tek tük insan var sokakta. Koşuyorlar.Aşağıdaki köpekler meydan okudular bir süre yağan yağmura, geçen köpeklere. Şimdi onlarda saklandılar bir yere. .Yağıyor hala. 
Şimşek çakıyor. Gök gürlüyor. Büyük gürültü. Eski evimde korkardım. Şimdi yaşadığım yer çok güvenli. Korkmuyorum. 
O olsaydı,  başıma elini koyardı.Ben bacaklarına masaj yapardım, küçücük ellerimle. Bacaklarında daha da küçük olurdu ellerim. 
Kırmızı bir pike örterdi üstüme, ben çay yapardım yada kahve. ..
Öperdim belki...Göğsü ne kadarda kuvvetli. .Güvenli. .
Sevmeyi bilseydi..Sevgimi haketseydi. ..
Yağmur günahları affettirir mi?Siler mi 
Utançlar peki?Onları yok eder mi?!
Kötüler?
Kötüleri götürür mü yağmur? 
Gencecik bir şair, asıldı az önce. 
Yağmur insan olarak yaşattığımız bu utancı temizlemeye yeter mi?!!
Utandığımız bir gün olsun bugün!!

Comments

Popular posts from this blog

Yara