HAK ETMEDİM
Çizgimi, duruşumu,tarzımı, tavrımı muhafaza ettim. Aşkımı, sevdamı, sevgimi, saygımı muhafaza ettim. 
Zekası, aklımı, psikolojimi,ruh sağlığını muhafaza ettim. 
Coşkumu, tutkumu, arzımu, çocukluğumu, yaşama olan bağlılığımı muhafaza ettim. 
Hak etmedim. Hoyratlığı, kabalığı, saygısızlığı, sevgisizliği, ignore edilmeyi, yani yok sayılmayı, bencilliği, aşksızlığı hak etmedim. 
Yalnızlığı, açlığı, parasızlığı, işsizliği, mahrumiyeti, mahcubiyeti  ,ağrıyı, sızıyı hak etmedim. 
Aşkları, pamuklara sarılmayı, huzuru, ekonomik özgürlüğü, başarıyı, bol kazancı,kariyeri, saşkı,dünya seyahatini, tiyatroyu, yazmayı, sevgiyi, saygıyı hak ettim. 
İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüklerinin bir anlamı yok.İnanmayabilirler, güvenmeyebilirler, sevmeyebilirler, korkabilieler ,hoyrat davranabilir, yok sayabililer,.....
Ne fark eder ki
önemli olan sizsiniz. Sizin kendiniz hakkındaki fikirleriniz. Eğer siz kendinizden eminseniz onların ne düşündüğü yada size nasıl davrandığı umurunuzda olmayacaktır. Hoyrat davranışla karşılaştığınızda tepki vermeyecek ve şaşırmayacaksınız.
Dünyanın en iyi insanı zannettiğiniz insan bir anda çok kötü, sert ve katı sanılan en pamuk kalpli olabilir.Önemli olan sadece kendinize olan saygınız, güveniniz.

Comments

Popular posts from this blog

Yara