Bizi sevdiğini nasıl anlarız? Bu konuda yazar mısın?dedi..Gece saat 02.00 idi konuşmaya başladığımızda. Güzel,çılgın, aile baskısı ile kapanmış fakat hayatı çoğumuzdan özgür yaşayan bu gene kadın o gece ruhunu açtı bana.Üzülmüştü. ve hiç de üzülecek biri gibi durmuyordu .Daha çok,kalp kıracak biri gibi görünüyordu. Gideni arkasından üzülmek yerine "Cehenneme kadar yolun var diyecek, tef çalacak ve 5 saniye sonra adamı unutacak gibi görünüyordu. Uzun sürdü telefon sohbetimiz. Onun da sadece bir kadın olduğunu gördüm. Nahif, kırılgan, gidenin arkasından üzülen, döndüğünde kabul eden ve yine gittiğinde yine üzülen bir genç kadın. Canı yanan ama bunu belli etmeyen biri. İyice  dinledim. Kapısı açıktı bana ,bu yüzden dokundum ruhuna. Rahatlamıştı telefonu kapattığımızda. O istedi bu iki konuyu yazmamı. Umut ve gelecek;bizi sevdiğini nasıl anlarız?
Anlayamazsın dedim.Evet anlayamazsınız. Erkekleri severim. Dengeli ve hedef odaklı, genellikle sakin bir cinstir erkek. Kadın gibi hormonal dengesizlikleri yoktur, kıskanç değildir:;istisnai durumlar ve kişiler hariç .Kadının tamamlayıcısıdır. Güç timsalidir erkek. Ve iyi ki varlar.Ancak.....
Öncelikle kadınlara yaklama sebepleri aşk yada sevgi değildir ilk anda. Beğeni, hoşlanma, cinsel olarak arzulamadır. Burada kızacak bir durum yoktur. Çünkü bu evrimleşmeye rağmen doğanın ve ilk çağların sadece bir uzantısıdır.
İşin gerçeği kadın seçer. Bu adam bana çocuk doğurtabilir mi?Beni yatağımda mutlu olabilir mi?Beni teslim alabilir mi gibi sorularla seçer erkeğini. Sonra bu hayvani güdüsüne kılıf uydurmaya çalışır. Beni seviyor ,ben de Onu seviyorum. İşte iş burada karışır. Her adam koca adayı olmaya başlarken ,aslında her erkek potansiyel birer sevişme partneridir o kadar .İçlerinde tabii ki evlilik yolunda yürünecekler, hayat arkadaşı olacaklar, arkadaş kalınacaklar, aşık  olunacaklar vardır. .Sonrasında, belki.Ama öncelik beğeni ve arzulama dır. Kulak duymaz bu gerçeği, ruh örter üstünü, bilinçaltı ise hapseder. Ne de olsa elalem diye bir topluluk vardır. Onları ikna etmek zordur. Bunı üzerine evlilik kurumu gelirse işte o zaman her fırsatta dışarıya kaçan bir erkek ve evde bekleyen kadın ikilisi eğlenceli olmayan bir oyun oynamaya başlarlar. Adına da evlilik derler ☺
Yani duyguyu iyi analiz etmek gerekir. Bizi sevdiğini nasıl anlarıza gelince. Önce kendinizi sevin. Kişisel gelişiminize, fiziksel görüntünüze, sağlığınıza, ruhunuza özen gösterin. Kendiniz için yaşayın;elalem ve herkes için değil, çünkü ölünce unutulma süresi çok kısa olacak. Kendinizi takıntılarınız,eksiklikleriniz, fazlalıklarınız,büyük poponuz ,düşük kalçanız, sallanan kollarınız, küçük yada büyük göğüsleriniz, minnak penisiniz, göbeğiniz, korkularınız, sinirli yapınız, iyi olduğunuz özellkleriniz ile tanıyın, beğenin ve sevin. Saygı duyun kendinize ve arzulayın kendinizi, kendinizle sevişmeniz en muazzam olanı olsun. İşte o zaman. ...
Birilerinin sizi sevip sevmemesi umurunuzda olmayacak.
Kendini sevmek. ...Kendini kabul etmekle başlar.
Sevgimle 



Comments

Popular posts from this blog

Yara