Çok sıkıldım
Sonra sıkılmaktan sıkıldım 
Sıkılmamamak için ne yapacağımı düşünmeye başladım. 
Sıkılmamamak için ne yapacağımı düşünmekten de sıkıldım.
Sıkılmamamak için çözüm arayıp, rahatça sıkılamamaktan da sıkıldım. 
Hastalandım. O halden de sıkıldım. 
Yürüyemedim sıkıldım, yürüdüm sıkıldım. 
Yüzmekten sıkıldım, yüzemeyince de sıkıldım. 
Aşık olamamaktan, olup kavuşamamaktan sıkıldım. 
Sevişemedim sıkıldım, sevişince de sıkıldım.
Aç kaldım sıkıldım, yemek yedim sıkıldım
Yalnızlıktan sıkıldım, insanlardan da sıkıldım. 
Büyümekten sıkıldım. 
Özlemekten sıkıldım. 
Mavi gözlerden sıkıldım, siyahlardan da sıkıldım. 
Yeşil ve kırmızıdan sıkıldım 
Gelmekten, gitmekten, gidilmekten sıkıldım. 
Sevdadan sıkıldım 
Öpüşememekten sıkıldım 
Beklemekten sıkıldım
Sıkılmaktan sıkıldım
Sevmekten, hayallerden sıkıldım
Saygısızlıktan en çok ondan
Herşeyden be dostum
Sıkıldım da sıkıldım

Comments

Popular posts from this blog

Yara