Kediler....Belki Köpekler
Hani şu ani sokağa çıkma yasağı oldu ya hafta sonu. Hatalı bir durumdu.Kararı konuşmuyorum, plansız olunamayacak durumu konuşuyorum ama bu blogda herkes canım bu yüzden konuya geliyorum hemen .İşte o karar sebebiyle harekete alışkın olan ben önce balkonda hareket ettim sonra da çok geniş olmayan terası ziyaret ettim. Bir aydır evde olan annemle birlikte  .Spor yaptım, koştum, duvarı boyadım, egzersiz yaptım. Kuşlar geldi arkadaşlığa.Konuştum onlarla.Dinlediler.Biraz da sokağa baktım. Kediler yürüyorlar, caddenin ortasında oturup tek tek sokaklara bakıyorlardı. Durumu yadırgadıkları belliydi..Neredeyse neredesiniz diye sesleneceklerdi. 
Geçen yaz tanıştığım bir felsefe akademisyeni ki tatlı kadındı, eşi de taichi hocasıymış,Kedilerle ilgili önemli bilgiler vermişti. Köpeklerde bu açıklama da almışlardı paylarını ..Anlatacağım. .
Şimdi ben bir kasabadayım. Deniz var tüm sahil şeridinde. Markete giderken tüm köpekler merhaba diyor.Havlama yok. Sadece sevinç var yüzlerinde ,insan görmenin sevinci. Açlar. Biliyorum ama sadece bu değil. Yalnızlar. Çünkü onlar insanla birlikte olmak için dünyaya gelmişler bence. İnsan vicdanının en önemli sınavlarından biri de diyebiliriz bu duruma.
Kediler ve Köpekler ile uzunca süre yaşadım. Ahkam kesecek değilim. Sadece felsefe akademisyeninin bilgisini aktarıyorum. Kediler bizi olduğunuzdan farklı yada tüm halimizle görebiliyorlarmış. Yani nereden gelip nereye gidiyoruz, ruhumuz, Üzgün müyüz. .
Tam açıklamadı ben de açıklayamıyorum. Ancak bir daha bir kedi gördüğünüzde "Günaydın yada iyi günler"deyiverin olur mu?😊


Comments

Popular posts from this blog

Yara