Son yüzme antremanlarından biriydi günün. Uçsuz buçaksız denizde atmaya hazırlandığım kulaçlarıma konsantre olmuştum. Birini hissettim arkamda, dönüp baktığımda gözlüklerinin üzerinden bakan genç bir kadın gördüm. Çiçekli mini elbisesinin altına giydiği terlikleri ,başının tepesinde topladığı saçlarını bez bir çanta ile tamamlamıştı. Karakteristik bir yüzü ve karizmatik bir duruşu vardı. Birkaç saniye içinde yaptığım gözlemlerimi sonlandırıp yine denizin maviliğinde kayboldum. Hâlâ orada olduğunu hissedince yeniden dönüp baktım ve bu kez bir gülümseme ve soruyla karşılaştım. 
"Yüzmek için güzel görünüyor "dedi. 
Evet çok güzel diye karşılık verdim. 
Son yıllarda hatta günlerde yaşadığım içimdeki çocuğun sürekli kırılması yüzünden mesafeliydim. Hemen denize girdi. Bense açıklara doğru kulaç atmaya başladım. 
Döndüğümde denizdeydi. 
"Güzelmiymiş "diye soruşum karşısında gülümseyerek "Çok "diye yanıt verdi gülümseyerek. Çarpık dişlerimi ve gülümseyemeyişimi düşündüm ve tebessüm ettim. "Öyledir "
Burası bu kasabanın en kayalık bölgesiydi. Yirmi sene önce sadece benim yüzdüğüm bu alan son yıllarda çok popüler olmuştu. Yanına yerime oturdum. O çıktı ve bir kitap çıkardı çantasından. Aşka aşık ben hemen seçtim aşkla ilgili olan kitabı. Pablo Neruda. Aşk Şiirleri. ...
Son beş sene yaşadığım Karasevdayı getirmek istemedin aklıma. ...Sustum. insanlar ile konuşmak istemiyordum artık. Sisteme ve onlara uyumlu değildim olmaya da niyetim yoktu. 
Ben bir Don Kişot 'tum. 
Yine girdim denize küçük yüzdüm bu kez ve çıktığımda O ses verdi. 
'Güzel mi hâlâ "Olmaz mı? 😊 Çokkkk.Pablo Neruda okumadım hiç. Aşkı biliyorum ama. "
'"Ne okuyorsunuz "
"Oyun okurum "
"Öyle mi .Ben tiyatro okudum "
Sohbet kendiliğinden başladı. Yazmaya geldi sonra. Birbirinden değişik konular kovaladı birbirini. İkimizde anladık üretmek için tekrar bir araya gelineceğini. ..
Yazılarımı merak etti. Ben de onunkileri. 

Hayat kapıyı açtığınızda bir bahar bahçe sunabilir size. Yada heryeri yanmış otlarla dolu bir viranlık. Neye gereksinimi varsa onu yaşar insan. Ve öğrenir. Dönüşene kadar devam eder yaşamaya ta ki..Yeter anladım diyene kadar. Kendiliğinden olur bazı şeyler ve tesadüf yoktur. Çağırdığınız beliriverir karşınızda. 
Herşeye aşık olabilir insan. Kadına, yazmaya,denize, erkeğe, tiyatroya, müziğe. .
Tek birine aşk olmaz. .Aşk olmazsa hayat da  olmaz .
Deniz spor ve aşk....Sevdalar hazır orada siz kapıyı kapalı mı tutacaksınız daha
Sevdalara 

Comments

Popular posts from this blog

Yara