BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Bugün benim doğum günüm 
Adlı yazımı 10 gün önce yazmaya karar verdim. Melis hatırlattı. Kim mi Melis çıtıpıtı sevgi dolu bir genç kız. Bir otelde çalışıyor.Çok da nahif. Dedi ki bugün az kaldı doğum gününüze. Ben doğum günümü çoktan unutmuşum. Söylediğimi hiç hatırlamıyorum. 
İşte o yüzden 10 gün önce doğum günü yazısı 
Bu sene her seneden daha durgundum. Kışı bir kasabada soğukla mücadele ederek geçirdik. Sıkıldık. Anneyle ilk kez köprü kurduk. Annem ilk kez dönüşmeye başladı. Soğuk keyfini kaçırıyor insanın. Yine de her zaman olduğu gibi hayatta kaldık 
İlk kez yaşlanmış hissettim kendimi. 
Bugün benim doğum günüm 
Çok aşık oldum.Çok aşık da olundu. 
Hayatı her zaman sevdim. 
Tutkularım oldu, 
Zevklerim 
İyi insan olmaktı tercihim
Keyif aldıklarım çok oldu
Bildim birçok konuyu
Zarafet yol arkadaşım
Yürüyüş partnerim oldu
Sevdam iki tane idi
Tiyatro ve bay aktör
Çapkınlıklarım vardı arada
Arada kahkahalarım 
Ölümlerim kalımlarım 
Gidenlerim kalanlarım 
Operalar, tiyatrolar, sergiler, konserler, buz pateni, dans, spor, ruhumun oksijenleri 
Doğa deniz bazen plazalar bazen topuklular 
Seyahat, hareket, kahve olmazlar 
Vermekten beslenir ruhum
Bugün benim doğum günüm 
Artık öfke yok
2 dakikada unutuyorum insanları olayları durumları 
Başka bir bilinç var içimde
Herkesin neden öyle davrandığını biliyorum 
Ben Nil Maaya artık hayatımın en keyifli dönemindeyim 
Kimbilir kaçıncı perdeye hoşgeldiniz 
😊

Comments

Popular posts from this blog

Yara