MEKTUP2

Arkadaş. .....
Yok. Aslında arkadaş değiliz tabii ki.
Benim için arkadaşlık özel
Neyse 
Başlayayım mektubuma. Geçen hafta pazar günü, 2 eylülde bir mesaj geldi senden. Bu gece geliyorum,arabayı alacağım,  yarın sabah döneceğim. Mesaj geldiğinde 16 idi saat. Şaşırmadım. Yüzümde biraz üzüntü birazda donukluk vardı. 45 günde senden bir tek mesaj ve arama gelmemişti zaten. Bu haraketinle beni hiç önemsemediğini ve aramızdaki bağı tamamen koparacağını anlamıştım.Habersiz gelip dönmek istemedim yazıyordu mesajda.Cevap yazdım. Alabilirsin tabii araba benim değil ki. ..Sonra da görüşmek isteyip istemediğime dair bir soru sordun. Cevap vermedim. 
Tesadüf karşılaştık. Özlemiştim. Sen benim uzun yıllar sonra ilk kez bu kadar beğendiğim, arzuladığım o adamdın.En önemlisi konuşabildiğim. Saatlerce konuşurduk hatırlıyor musun? Ya o aramızda kurduğumuz bağ. Tanıdık gelme hissi, güvende hissetmek ve ....
Yürüyüşe eşlik etme teklifine evet dedim. Konuştuk. Ben sustum. Sen neler yaptığını, anne ve babanı, arabaları anlattın. Sevgilin var mı sorusuna ise verdiğin cevap eski sevgilinin dönmüş olduğu oldu. İçim buruldu. Sustum. Sonra sordum :Biriyle yattın mı? 
Oldu biri dedin. Keyif almadım diye ilave ettin.Klasik erkek. Oysa keyif almadan uyanmayacağını söyler erkek arkadaşlar..Benimle kalır mısın bu gece diye sormuştun bundan önce. Yolda devam ettin :Yemeğe gittik, sonra otele. Eski takıldıklarımdan biriydi. Sende beş, altı kişi varmış böyle. 
Evin köşesine geldiğimizde sadece uyuma şartıyla kabul ettim gelmeyi. Ve direnemedim aşk yapma teklifine. İlkimdim , ....Senin aksine benim yatak odam kalabalık değildi. Henüz değildi....
Erkeğin miyim soruları arasında güzel iki saat sonunda yine gidiyordun işte.Yine gel demeden! Yine beni hayatına dahil etmeden. Yine gidilecek şehre beni götürmek istemeden! Yine, yeniden geleceğim demeden. 
Keyif ve dopamin. Yanımda olmayan , sevgimi beğenimi , o kadar rakibi arasından onu seçtiğimi görmeyen "İlkimle "yaşadığım o gecenin sonucunda elimde kalanlar. Beni ve kendimle sevişmemi birkaç gün yada hafta besleyecekler belki.
Yeterli mi? 
Orada sevgilisi ve takıldıkları olan bu Don Juan'ı hatırlamak orgazm mı, keder mi verecek içime? 
Bilmiyorum. Aslında biliyorum. 
Beni besleyecek olanlar benim için marketten sularımı alan , üşüdüğümü anlayan, böreklerin büyük dilimlerini benimle paylaşan, aşurenin en güzel yerlerini bana yedirmek için uğraşan, konuşabildiğim ve diğerlerinden farklı olduğunu düşündüğüm, eğlenebildiğim , aramda bir bağ olduğunu zannettiğim o tanıdık gelenin gülümseyen yüzü. Sarıldığımda yalnızlığımı unutturan o arkadaş. Mahremimde iken güvende hissetme duygumun arzuyla bir bütün olması hali 
Gözü gözümde bir beden olduğum o adam ...
Dopamin değil tek başına 
Hepsi haz bunların 
Sabah ise...:::aynı yerden bakmıyoruz. İlşkimize gelince, sen  anda değilsin, ...gibi savunma mekanizmalarını kullanan bir başka adam yine karşımda. Her seks sonrası git diyen biri.
Peki! Gittim. !!
Oysa seni sevmiştim. Daha da önemlisi. Konuşabilmiştim. 
Senin ilgi alanların uymuyor ilkelerime.Yanımda tüm değerlerimi yıktığın o kadınlarda benim göremediğin ne gördüğünü bilmiyorum. Benden farklı hangi özelliklerinin sana cazip geldiğini de bilmiyorum. Ama ne kaybettiğini biliyorum 
Birlikte çoğalacağın;seni herşeyinle sen olduğun için seven, eğlenebileceğin, seni de kendini de bir noktaya götürecek güçte, bazen çocuk, bazen kadın, bazen masum, bazen dişi bir kadını; ilk sırada ve en önemlisi seni yargılamayan ve en iyi dostun olabilecek insanı kaybettin. 
Bir gün anlarsın. 
Belki.....
Yada hiç anlamayacaksın, kimbilir. 
Karşılaşmalar var dedi bir ressam arkadaş.Bu karşılaşmalardan biri  ikimize denk geldi. Sen görmedin, ben gösteremedim. 
Şimdi gittim. 
Yeni bir karşılaşma olana kadar hayatımda yol alacağım kendi dünyamda. Birgün yeni biri gelecek.
 ...
Belki o da beni görecek 

..
Elimi bırakma ve gitme demiştim 
Bir dahakine gitme demeyeceğim gelene 
Gitmek isteyene kapıyı açacağım artık 
İçimdeki çocuğa gelince. ...
SAhi sen onu da mı görmedin? 
Hadi müjde skorunun içine dahil ettin:" Masumiyeti de".


Egona benden selam söyle 


Comments

Popular posts from this blog

Yara