Herşeye Rağmen Mutlu Olmak

Kavga ettiniz biriyle. Ne sıkıcı birgün diye uyandınız. Offfff.. Herşey üstüme geliyor.Faturalar,ailem,sevgilim,kocam yada karım...diye düşündünüz.Sizi anlatıyorum değil mi?☺Patron da desem tam olurdu☺Gülümseyin hemen.Bugün çok güzel birgun. Bugün benim hayatım ın en güzel günü diye tekrar edin içinizden.Bunu defalarca tekrarlayın..Sonra gün içinde gitmeniz olası yada gideceğini z,keyif alacağınız bir ortamın içinde hayal edin kendinizi.Resmi çizin, fotoğrafı çekin.Bir deneyin.Bunları hepimiz yaşıyoruz.Etrafımızda bizi mutsuz edecek çok sayıda insan ve olay var.Algılarımızın ayarını bozmaya çalışıyorlar. İzin vermeyin.Hemen içinize dönün. Öyle düşünmek yada davranmak zorunda olduğunuz anlarda kendinizi yakalayın.Mecbur olduğunuz için değil.içiniz istediği için yapın...Deneyin bana yazın..Henüz derslere başlamadım. ..Sevgim üstünüze olsun .Maaya😊😊😊

Comments

Popular posts from this blog

Yara