Aşk Öldürür mü??

Sevgili arkadaşlarım...Yaklaşık 17 ayır müthiş bir aşk içinde çırpınıyorum. ..10 gün önce kuvvetli bi ölüm isteği geldi..Hem hayattaki sorunlarım hem de aşk ağır gelmişti. ..Oturduğum yerden ölüversem istedim...OySa ben hep umut doluyumdur..Ama aşık olduğum bencil hayallerim de çaldı...Saçma sapan cevaplar ve yok saymalarla..Hastalandım...Şarkı söyleyemiyorum.Sesim yok..Biliyor Ama umursamıyor....Çok kırıcı. ..Bu arada 2 aya  yakın süredir benimle ilgilenen biri var...Telefonla defalarca nasıl oldun diyen ilgilenen sıcacık biri...Dün kapılarını açtı m ona...Girsin içeri...Sıcacık gelsin...Çok güldüm. Çok eğlendim. .Çok güvende hissettim..Açın kapılarınızı...Sevsinler sizi. Hak ettiğiniz gibi...Bırakın...Dokunsunlar...Aşık olmasanız da Sevin. ..Sizi düşünmeyenleri düşünmeyin...İnanın değmiyor. ..Ben beklentisiz sevdim.Ama yok sayılmak çok ağır. En son telefonumu engelledi dostlarım.Yahu ayda bir arıyorum zaten...Sapık mıyım ben..Ölecek gibiyim atan özlemek ten. ...Dayanacak gücüm yoktu..Evrensel yardım istedim..S geldi..Geri döndüm hayata..Yazın bana..Sevgim üstünüzde olsun..Maaya

Comments

Popular posts from this blog

Yara