Tecavüz Kaçınılmazsa da zevk almak mümkün olmuyor..

Burada hep hayat enerjinizi yükseltmek için uğraşıyorum.Daha sıkı tutun hayatın ipini diye....Bugün yazacaktım üzmezdin sizi...Ben daha da güçlendim. .Önemli olan o..Evet iki kere tecavüze uğradım..İlki 15yıl önce idi.Türkiye nin çok önemli özel tiyatrolarından birinde iyi bir görevde çalışıyordum.Bu adama o tiyatroda bir oyun için çalışmaya başladı.İlk günden bana yakın davrandı.Ben mesafeliydim.İçimdeki ses hep temkinli olmam gerektiğini söylüyordu..Eve geldi annem varken annemle tanıştı..Çiçek çikolata getirmiş. .Bir hoş sevimli...Annem kısa süre kalıyordu.Babam yaraları çünkü.Annem giderken bu çocuktan çok hoşlanıyorum. Dikkat et dedi..O gün beraber geçirdik annemi .Beyoğlu na gittik...Yakın bir dostumla buluşacaktım.Haber bekliyordum..Birkaç yıl önce trafik kazası geçirmiştim. ..Etkileri devam ediyordu.Bayıldım...Ayıldığımda hastaneye gitmek istemedim.Beni eve götürdü.Yatağıma yatırdı.Uyumaya başlamıştım ki birşey oldu...Pantolonumun düğmesini açtığını hissettim durdurmaya çalışırken iki kolumu tek eliyle yukarıda tuttu..Zorla öpmeye başladı..Kıpıdayamıyordum.90 kilo 2 metre bir adam üstüme ydi. ..Sonra canım yandı...Yapamadı mı yoksa şanslı mıydım...Bilmiyorum..Sabah olmadı o gece....Ertesi gün.Evden çıktım .Gidip bir arkafaşımda kaldım.. Bu travma uzun süre etkisini sürdürdü bende....Çok genç ve tecrübesizdim

Comments

Popular posts from this blog

Yara