Hergün biraz daha unutuyorum seni. Dün birlikte gittiğimiz koya gittim. Hatıralar vardı .Koşturuyorlardı.Kalabalık..Düşündüm..Anlamadım.Sevmemişsin onu anladım. Ben neden sevmiyorken, seviyor göründün onu anlamadım. Bir gün önce köydeydim.Boğazımda bir yumruk .Tanışmaya gelenler..EtraFIM kalabalık.İçimde yanımda sen..Zorla tutamayacağım insanları biliyorum.Tecrübem var yeterince..Ama yalan ona tahammülüm yok İşte. Güzel sevdim seni.Kocaman sevdim. .Başkasını sevmek mi?Sevgi beklemek mi?Vazgeçtim.Kilitler taktım kapıma. 
           Aslında söylemiştin.Ten istedi,yalnızlığımdan seninde arkadaşlık ediyorum,mutsuzum,kaçak güreşiyorum.Sonra inkar ettin.Seviyorum dedin
           Kaç kez aldattı beni bilmiyorum. Hergün biraz daha anlıyorum..Sen sevgimi, bedenimi,ruhumu ve hayallerimi çaldın. ..Affetmek mi?Beni sevmeseydin affedebilirdim. Ama seviyor görünmeni affetmem mümkün değil.
           Seyahat edecektir. Uyuyacaktık sarılıp.Mavi dolaplarımız olacaktı bizim. Basketbol oynayacaktık daha...
            Yalan mıydı,,???
        

Comments

Popular posts from this blog

Yara