Yeter artık..Bu iş çok uzadı. Kendini toparla. Ayağa kalk.Spor yap..İşleri çözümle.Beni dinlemek zorundasın. Bütün planlarım altüst oldu.Her yerini yaralarla doldurdun. İyileş artık!
Bunu bana niye yaptın? 
_Seni korumak için? 
_Korumak  mı?Acı çektirerek mi?
_Evet. Pekala dinle şimdi.Dinlenmeme izin vermedin. Olur olmaz insanlar için üzüldün. Herkesi çok sevdin. Yardımlarına koştun. ..Çok iyi insan oldun,fazlasıyla kendinden verdin.Kendin yapmadığın için onları nasıl bu kadar kırıcı olduklarını anlamadın. Seni aramayanları bile defalarca aradın. İnsandır hata yapar diye düşünerek defalarca affettin. Ta ki onlar seni sırtından bıçaklayana kadar. Olgun oldun her durum karşısında. Aşkların ayrılıkların arkasından üzüldün sesini çıkarmadın. Herkesi iyi zannettin. Herşeyi hallederim zannettin. Yoldun. Yoruldum demedin. Yük ağır geldi. Belli etmedin. Her acıdan  sonra hemen ayağa kalktın. Güçlüyüm hallederim güçlüsün halledersine döndü. İnsanları buna alıştırdın. Kendi hayatından çaldım. Toparlarım hallederim uğruna.Birkaç kez uyardım seni. Küçük bazen büyük hastalıklarla. Değişmedin. 
_Ne yapsaydım kötü insan mı olsaydım?!
_Evet.Senin kötülük dediğine ben kendini korumak diyorum. Bencillik dediğine de hayata devam etmek. Herşeyi çözmek ve çok iyi olduğunu belli etmek zorunda değilsin.Sen bunu yaparsan seninle birlikteyim. Aksi takdirde ben yokum.Uykusuzluk yorgunluk  stres de yok unutma.Ve bırak aramasınlar. Boşver onlar senin gibi değil..
_Anladım...
_Sıcak ve uykusuzluk istemiyorum. Önce sen varsın unutma. Yardım iste. Herşeyi halledemezsin.O kadar güçlü değilsin.
Unutma :,Ben olmazsam senin amlamın yok.. 
Ruhum bedenimi iyileşmesi için ikna etmeye çalışıyordu.Bedenim kararlıydı. Yorgun ve  hastaydı .Çok haklıydı. Beni korumak için hstalanmıştı. Adım atacak hali yoktu. Son bir cümle söyledi
_Hadi.Dönüşmek için hala vaktin var..!
 

Comments

Popular posts from this blog

Yara