Uzun zamandır görüşmüyorduk.Beni görünce kocaman bir gülümseme oldu yüzünde 
-Merhaba
_Merhaba
-Nasılsın
-İyiyim sen
Uzun zamandır yoksun dedi.Canım çok sıkıldı.Kapının önünde bekledim durdum. Gelirsin diye. Sabah ,öğle,akşam 2saat. Gelir şimdi .Yine gelmedi.
Haklısın dedim..26 senedir her sıkıldığımda yanımdaydın. Her mutluluğumda. Hatırlıyor musun bir gün çok şiddetli kavga etmiştik annemle. Sana koşmuştum. 
Hatırladım dedi.Peki sen sevgilinden ayrıldığın zamanı hatırlıyor musun? Yine beraberdik 
En keyifli zamanlar yüzdükten sonra ki anlardı. Daha bir enerjik olurdum o anlarda 
Aşık olduğunda, hani şu büyük aşkında ne kadar çok yere gittik dedi..Ölüyorum diye ağlamıştın. Beni bşr tepeye çıkarıp burdan atlamak istiyorum dediğinde çok korkmuştum. Ne yapacağımı bilememiştim. Geçecek dedim. Çok acıtmayacak.Sabret
Yüzüm kızardı.Özür dilerim dedim. Herkes denize girerken gittiğimiz yerlerde harabelerin peşinde oluşumuzu hatırlıyor musun?Ne kadar çok gülmüştük. 
3 bazen 4 kişi olduğumuz günleri de hatırlıyorum dedi.Yüzünde hüzün vardı.Teyzenve köpeğin..Öldüklerinde yanındaydım. .
İkimizde sustuk bir an..O Anlar. ..
Sevgililerin eksik olmazdı yanımızdan. Bize yetişemezlerdi ama dedi komik bir ifadeyle. 
Evet hep geride kalırlar
Bu arada şehrin bşr yerinden bir başka yerine gelmiştik 
Ne anılar var burada..
İlk konsere gelişlerimizden biriydi. Çok güzeldin dedi.Yeşil bir elbise vardı arkadanda. Kapıda yine biri beklerken, solist seni görmüş yanına gelmişti 
Artık o kadar güzel değilim dedim ağlamaklı bir yüzle. .Ayrıca hastayım. .Baksana vücudumda. .Ve sanırım şeye girdim. .
Yüzüm ağlamaklı olmuştu. .
Babandı dedi..Seni benimle tanıştıran babandı. Vazgeçme.Sensiz canım sıkılır. Hayatın senin gibi enerjisi yüksek insanlara ihtiyacı var
Ben yoruldum çok..
Çok yorgunum 
Biliyorum. .Ama geçecek .Ve ben her zaman burada olacağım 
Yol bitmişti. Eve geldik. Kapıda durdu.Sen yoksan bende olmam dedi..
Gülümse dim 
Bu arkadaşımın adı.Yürüyüş idi. ..:)
Kendinize sporu arkadaş seçin. O sizi bırakmaz, siz onu bırakmadım ça
Sevgim ve enerjim üstünüzde olsun 


Comments

Popular posts from this blog

Yara