Biraz, az  

Biraz diyorum, biraz sevseydi..

Ben ona her sabah müzik,video,fotoğraf, şiir,yazı göndermekten bıkmazdım, sıkılmazdım ki.16 aralık da 3 yıl olacak.Artık konuşmuyoruz. Yazışmıyoruz. Ben aramızda özel bir bağ olduğunu düşündüm. Öyle hissettim. Yokmuş. 
Hep Böyle Kal şarkısını ilk ay göndermişim. Nereden bilirdim,onun da aynı olduğunu.Ben yine severdim öylece, Dokunamadan. Ama...Neyse .Söylenecek çok kelime var.Güç yok ama sarfedecek. Nasıl anlatılır ki duygular. Düşünsenize. .İzlediğiniz bir filmi o da izlesin,çektiğiniz bir fotoğrafı o da görsün,dinlediğiniz o müzikten mahrum kalmasın, hasta olduğunuzda o da bilsin,güneşin batışını, ayın doğuşunu yanınızda olmasa da sizinle izlesin diye tümünü paylaşmaya çalışmak ve buna rağmen yok sayılmak. ...Tuhaf biliyorum. Dokunmadan, kahve bile içmeden bu kadat sevmek tuhaf.Karasevda tam 3 yıl karasevda. Ölmedim. Öldüm ama hergün yok sayınca. Ona gönderdiğim fotoğrafları kimseye göndermedim, en güzel en estetik hallerimi .Eylül ayında bitti içimde birşeyler. Son darbe ile iyice koptu son bağlar. Yapmayın. Sizi böyle seven insanları bu kadar acımasızca kırmayın. Kendisini iyi insan zannetmesi de en komiği.
Siz siz olun sizi sevmediği ilk günden belli olan birinde bu kadar uzun zaman kalmayın.
Kaldıysnız bile, onurunuzla yavaşça, sesesizce gidin, kendinize saygınız ve sevginiz yanınızda kalsın.
Birazcık hastayım, idare edin.Sevgim üstünüze olsunolsun


Comments

Popular posts from this blog

Yara