Ne güzel heyecan
Çok uzun zamandır, 11 senedir tiyatro oyunu okumamıştım. Küsmüş tüm. Tiyatroya değil,insanlara. Özgüvenimi zedeleyen, işimden haber vermeden çıkaran, şevkimi kıran,yalan söyleyen insanlara. Yorulmuştum. Ben de unutmaya karar verdim tiyatroyu. Sokaklarda dolaştım, bol bol gözlem yaptım, çiftliği toparladım, aç Ve soğukta kaldım, yoga ,plates yaptım,parasız kaldım, Evimi eşyalarımla beraber arkamda bırakıp çıktım,İnzivaya çekildim, tecavüze uğradım,evlilikten döndüm,aşık oldum,sağlık problemleri yaşadım . Hiç durmadan yürüdüm. Eğitim aldım. Yaşam Koçluğu, Coaching. 
Ama bütün bunları niye yaşadığımı anladım.
Oynamak için.Reha Özcan der ki,yaşadığın kadar oynarsın.
Gerçek.3 yıldır bir oyun projem var.Yaşadığım aşk oyun oluyor. Ve 2.projem..Az önce okumayı bitirdim text. 
Faruk GÜNUĞUR Hocam hemen gönderdi.
Nasıl özlemişim. Oyun okumayı. Resmi zihnimde çizmeyi, karakter tahlili yapmayı. 
Tam kendime uyan bir rol seçmişim. 
Bekleyin
.Oyunun adı.
A.M:))
Umudunuzu ve heyecanınızı kaybetmeyin 
Sevgim üstünüze olsun :;)


Comments

Popular posts from this blog

Yara