FAZLA NAZ AŞIK USANDIRIR. .
Doğruymuş. Aşık oldum. Karasevdaya döndü. Sevdim. Saygı duydum. 3.5 sene. Tam tamına 3.5 sene. 1 kez dokunamadan. 1 kere kahve içemeden. Her zaman korudum.Kolladım. Arzuladım. Beğendim. İçimin en derinlerinde istedim.Hissettim. Hergün onu hayal ederek kendimle seviştim. Taktığı aksesuar ve takılardan, giydiği monta kadar hoşlandım. Eline, ayağına. ....
Türlü bahaneler, Çin Seddi gibi engeller getirdi önüme. Saygı duydum. Israr etmedim. Arada yazdım, onların çoğunda da ya yok sayıldım. Yada meşgulum cevabını işittim .
Darıldım, kırıldım. SUSTUM. Sadece sustum. Yılda bir kez telefonda duygularımı ifade ettim. 
Mutsuzluğunu hiç istemedim. Mesleki anlamda ufkunu açtım. İyi ki yaptım.
Gitti. Gözümün içine baka baka başka bir kadına gitti. Aramda birşey yok dedi ..Çok delil vardı oysa ki. 
Üzüntüden defalarca Hastalandım. Yine sustum. Çatlayacağım sandım sustum. 
Defalarca sıkıldım yine sustum. 3.5 sene ...
Ayrıca çok beğenilen ve sevilen bir kadın olmama rağmen, çocuk ruhum arkadaş buldu sandı.Sever sandı. Hoyrat olmaz zannetti. 
Bilmem ..Belki de yanıldı. ..
Bildiğim şu ki. ....Gitmedim, çünkü farklı sandım. 
Gitmedim çünkü dönmem bilirim. 
Oysa  onda değilseniz dönemezsiniz. .
Özetle sıkıldım. .
Fazla naz aşık usandırdı. .
Şu cümleyi seviyorum..
"Paşa gönlün bilir! ""


Comments

Popular posts from this blog

Yara