ÖLÜM ACISI. ..BASTIRMA. .yaşa
Acılar karşınızda tepkilerimiz farklıdır. Bazen yüzleşir yas tutar öyle aşarız. ..Bazen de bastırır,depresyona doğru sürükleniriz. 
Dün vapurla bir semtten diğerine geçiyordum .Vapura biner binmez gördüm onu.Tanıyamadım. Benzettiğimi düşündüm. Yanında eşi..Yaklaşana kadar emin olamadım. Yaşlanmıştı. Saçı sakalı birbirine karışmış bir adam vardı ama o sakal bırakmazdı ki. 25senedir onu tanırdım. Oğlu İlkokula girmiyordu tanıştığımızda. Şimdi ise üniversite 3.sınıfta. Annesi, dizine yatıp O'nu çekiştirdiğimiz güzel kadını, 2 yaz önce kaybettik.Sevgili dostum, güçlü olmak zorunda hissetti ve acısını bastırdı. 
Beni görünce ayağa kalktı, sarıldık; eşiyle de...Sevindi. Anlattıklarıma güldü kahkahalarla. Aşktan ve Mr Big den de bahsettik tabii. ..:))İyi ki varsın dedi..Sen Hep ol ..Mutluluk vermek için varsın sen..
Çok dertleşmişliğimiz, gezilere gitmişliğimiz vardır. Çok severim. UyarmıştıM. Bastırma,acını yaşa. Çok önemliydi annen senin için. Tut yasını. ..Ağla. Atma göz yaşlarını içine. 
Dinlemedi. 
Toparlayacak. Toparlayacağız.
Bazen müziği açar arabesk dinlerim. Ahmet Kaya gibi. Ve ağlarım böğüre böğüre. Gözyaşları  ,ruhun kelimeleridir. Cümleleridir. Onlar Tercümanlık ederler duygulara. .
Atmayın içinize. Konuşun, bağırın, ağlayın, haykırın. 
Bırakın,zayıf desinler. Depresyondan iyidir. 
Ölümle geç sınanmanız dileğiyle. 
Gülümsemeli ve kahkahalı günler dilerim.   

Comments

Popular posts from this blog

Yara