Merhaba.Sezgileriniz ne işe yarar.
Yalan söylendi mi hiç size? İnsanlar genelde sonuna kadar inkar etmeyi tercih ediyorlar nedense. Özellikle aldatma durumunda çokça yaşanır bu.Bir taraf, belirsiz bir nedenden dolayı inkar eder. Madem yapıyorsun, inkar etme bari. .Yok maalesef inkar edilir.
Ben yeni yaşadım. Aşık oldum, sevdim 4 sene oldu. Hatta sınırları var diye, zarar görecek olanlar olabilir diye, kahve içmedim. Ama bana konulan vize yasağı başka bir hanıma sınırsız açıldı. Üstelik hanım hem asistanı, hem de partnerinin arkadaşı. Hanımın eşi benim aşk ın yakın arkadaşı. Ve aralarında birşey yok...deniliyor bana
Ee o kadar sene bana bahanen olan durumlar bu kadıncağız için yok sayıldı. ..O asistanım.
İşte sezgiler bu durumda giriyor devreye. Ülke dışına çıktığını, uyuyup uyumadığını, hasta olup olmadığını ve daha birçok konuda ,birçok şey hisseden sezgiler hep bir ağızdan bağırıyorlar. Yattılar, ...
Üstelik ilk gün söz vermiştik. Yalan yok diye.
İnsan sevdiğinin karakteri sağlam,ilk tanıdığını Sandığı gibi kalsın istiyor ama.Olmuyor. .
Sonra sabah 5 te oturup yazı yazıyor. ..
Sezgilerim. .Sizi seviyorum.

Comments

Popular posts from this blog

Yara