Hiçbir arkadaşlığa, ilişkiye ;arkamda geçmiş ilşkilerle başlamadım. Yeni birine yeni heyecanlarla, eteklerim uçuşa uçuşa, elimde balonlar, saçımda çiçekler, yüzümde kocaman bir gülümseme,kalbimde dönen yeldeğirmenleri,gözlerimde beş yaşında bir çocuğun merakı, 18 yaşımın deliliği,o anki yaşımın olgunluğu,sakinliği, dinginliği, 12 yaşımın keşifleri, 6 yaşımın muzurluğu ile gidiyorum. 
Dağ tepe bayır keşfedelim, tutku ve şehveti hissedelim, saatlerce gülelim ,hatta herşeye gülelim, konuşalım kimsenin aklına gelmeyen konulardan, sevişelim üç gün, üç gece çılgıncasına, dansedelim, tiyatroya sinemaya gidelim, denize girelim, kumlarda yürüyelim, çay kahve rakı içelim, kedilere köpeklere hatırlarını soralım, yaşlı insanlara yol ve yer verelim, hep genç kalalım, sevgiyle aşk yapalım, fantazileri arasına katalım, birbirimize küçük sürprizler yapalım, ufak hediyeler alalım, konuşmadan bakışalım, bakışarak anlaşalım, otururken bir anda birbirimize bakıp,kalkıp hazırlanıp seyahate çıkalım nereye gideceğimizi bilmeden ,kırmızı bir diz battaniyesi altında gölün kenarında,elimizde kupalarla oturalım öylece, göl kenarında yürüyelim el ele, çalan radyoda gelecek olan şarkıyı birbirimize hediye edip, çıkan şarkıya gülelim duruma çok da uymazsa,yerdeki salyangozu dakikalarca izleyelim, saatlerce karıncaları gözlemleyelim, asansörde sevişelim, popoma şaplak atmasını bilsin, ben de onu ısırayım keyifle. 
Çok şey mi istiyorum, bilmiyorum. Olmuyor, gelenler kalmıyor, romantizm ve erotizm ilşkiye uğramıyor, ben sıkılmış, özenerek hazırlanmış olmanın verdiği vicdan rahatlığı, hayal kırıklığı, ya burası cehennem mi duygusu arasında sıkışmış, şaşkın, bedbaht, ve daha da güçlenmiş devam ediyorum yürümeye tek bir farkla. 
Elimdeki kocaman fanus düşmüş, parçaparça olmuş, içindeki bilyelerin, yani hayallerin her biri bir yere kaçmış saklanmış, .Fanusu yapıştırıyorum önce, çok iyi beceriyorum bunu kimse anlamıyor, ne derece kırık olduğunu; sonra bilyeleri arıyor buluyorum, gittikleri yerden Kirlenmiş,tozlanmış bazıları, çatlamışlar birkaçı, içlerinde kaybolanlar da var tabii, bulduklarımı koyuyorum fanusuma, temizliyorum, öpüyorum, tozlarını siliyorum. 
Alıyorum fanusumu. ...
Yavaşça gözden kayboluyorum 
Yeni bir sevdaya, hoşlanmaya, aşka kadar

Comments

Popular posts from this blog

Yara