Çınar Ağacı
1000 yıl yaşadıkları söyleniyor. .
Çok yakın dostlarımdan biri. İyi ve güçlü bir kadın. Mızmızlandığını görmedim birgün. Hastalandı .Girdik kol kola, gittik doktoruma, Hayati tehlike yok ama süreç çok da kolay değil, karnımı doyurdu, çocuk gibi;çocukken olmadığı kadar güvende hissettim kendimi. Kahve, çay,pasta. .Sonra taktım koluma, başladık Beyoğluna doğru yürümeye, yolda çevreye bakıyoruz ikimizde, ikimizde doğa aşığı, gördük bir çınar ağacı, heybetli bakıyor bize korkmayın der gibi,üstünde üç yeşil yaprak farkettim aynı anda, birimiz başladık üç yaprak direnen, o tamamladı üstelik yeşil,ve son cümle benden :Biziz o yeşil yapraklar, yağmura, kara, soğuğa rağmen, rüzgara rağmen yeşil kalan, kalmaya çalışan,biziz. Söz verdik hemen oracıkta birbirimize, iyi de kalacağız, ben para akışını sağlayacağım hayatıma ve o da iyi olacak, önce kendine bakacak, içine atmayacak. ..
Çınar ağacı gibi olan tüm dostlara. ..

Comments

Popular posts from this blog

Yara