Bir arabanın içindeyim. Yol alıyoruz yavaşça. Yanımda ne işim var bunun yanında demediğim biri. Aşkı konuşuyorum ve diyorum ki sevmedi beni. Bir yerde duruyoruz. Deniz coşmuş, dalgalar vuruyor ve sıçrıyorlar yükseğe her vuruşta. 10 erkek çocuğu bomboş kumsalda top oynuyorlarlar; sert esen rüzgara aldırmadan. Ve çıkıyor biri topa doğru kaleden ve işte gollll. Neden çıktın o kaleden diyorum, yanımdaki en nazik gülüyor, dinlesene koçu diyor çocuğa. Uzaktalar bizden ve duymuyorlar bizi. 
Oradan ayrılmadan yatıyorum omuzuna sadece an var diyorum. Yorgunum ve o liman şimdilik bana.
Yola devam ediyoruz ve işte orada bir yol daha. Fotoğraf çeken de başarılı, sadece gülümsüyorum.
Çocuklar gibi koşuyoruz biz iki büyük çocuk.Kahlahalarım çılgınca dökülüyor ağzımdan 
Ve yol yine 
Yine 
Yine 
O eksilmiyor  ben artmıyorum. 
Sadece bütün bir parça oluyoruz. 
Tilkiler var yollarda, yalnız.
Düşünüyorum kendi yolumu 
Ve yürüyorum yine 
Varmalıyım ben'e
Ben ki ....Eğer bendeysem

Comments

Popular posts from this blog

Yara