BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM 2

Bugün benim doğum günüm. Unuturum annemin gününü bile. Beni unuturlarsa küserim. 
Çok yol yürüdüm.
 Yol arkadaşlarım oldu. 
Hâlâ var kuymetlilerim. 
Ne çok öğrendim. Sürüyor eğitimim 
Sevdalarım oldu yaralı kahkahalı hatıralı 
Aşklarım oldu; Bazıları kalp yarası. 
Flörtü çok sevdim, 
Eğlenmek ve andan keyif almak hedefim 
Farkındalık yaratmak asıl hedefim
Sevmek en büyük meziyetim 
Elimde oyuncaklarım ararım oyun arkadaşları 
Bulduğuma sarılırım 
Paylaşırım oyuncaklarımı 
Birazda katılaştım. 
Özüm masum çocuk
Yaşım beş yaşım onbeş 
Kuşlar arkadaşım, deniz yıldızları kardeşim 
Bir ağacın bir dalına ömrümü veririm 
İyi ol iyi kal
Bırak evren dost olsun seninle 
Herkes kötüyse sana ne
Benim doğum günüm 
Bugün ilk hayat günüm 

Comments

Popular posts from this blog

Yara