BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Bugünün akşamında doğmuşum. Dünya için büyük değil belki ailem için bir an büyüktü. Tek çocuk olmama rağmen hiç de öyle varlığa boğulmadım .Tam tersi pek çok baskı, zulüm, hastalık, yalnızlıkla geçti çocukluğum. Sevgi ne demek anneannem olmasaydı belki hiç bilmeyecektim. O da bildiği kadarını verdi. İşte o yalnızlık, tek başınalık, istediğim hiçbirşeyin olmaması, sürekli engellenmesi, kazandığım okullara gönderilmeyişim benim hayatım boyunca sürekli engelleri kendime çekmeme, tam olacak olanların olmamasına, zoru sevmeme neden oldu. 
Ve tabii her durumda kendi çabalarımla hayatta kalmama da .Ki en önemlisi de buydu. 
Deneyimler çoğaldı. Yolun her anı hatıra ile doldu. Karşılaştığım her durumdan nasıl çıkacağımı biliyordum artık. Her gelen olay, konu, insan bana yeni geleceklere bulunacak çözüm yollarını öğretmiş oldu.
Tek başıma her anım mücadele ile geçti. İlkelerimden, prensiplerimden taviz vermeden direndim. Her konunun ve insanın ötesinde idi değerlerim. 
Bu direnişin bedelleri açlık, soğuk, tek başınalık, işsizlik, anlaşılmamak, bazen de zulüm oldu. Bazen düzene bazen de işverene çokça aileme, genelde topluma olan direnişim onlar tarafından nasıl karşılandı bilmiyorum. Hissettiğim ise sevgi ve saygı herşeye rağmen. 
Aşka her zaman önem verdim. Sevgi ise temel yapı taşı, yalan olmaz, saygı olmazsa olmaz, sevda olursa tadından yenmez. 
Yol arkadaşlarım oldu. Hâlâ hergün öğreniyorum. İnsan hayatı boyunca öğrenci olmalı. Bittiğinde öğrenme hayat da biter. 
Hadi ler iyidir. Hadi gidelim diye çıkılan yollar her zaman  mutluluk getirir bana, yanımdaki huysuz değilse, özellikle yalnızsam.
Paraya önem vermedim. Bedelini ödedim. 
Şimdi kendi dönüşümümü insanlarla paylaşmak, onların bu süreçlerden geçerken başarılı olmaları için elimden geleni yapmak için yollar arıyorum. 
Benim yolum bitmedi. Daha hayatıma çağıracağım çok faktör var. 
Dönüşüm tek başına olmaz. Birlikte olur. 
Tüm bu yol beraberinde biraz yorgunluğu da getirmedi değil. Yeni yorgunluklara izin verneden yürüyorum yolu. 
Bundan sonra sadece güzel ve kolay olanlar gelsin diye değiştirdim düşüncelerimi. Yeterince güçlendim. Şimdi artık sizlere nasıl güçlü olacağınızı öğretebilirim .
İsterseniz


Comments

Popular posts from this blog

Yara