GİDEN ERKEĞİN KADININA MEKTUBU

Biliyorum; giden benim
Dinlemek istemediğini de biliyorum 
Ama bir şans versen de diyemem çünkü yüzüm yok bu cümleyi sarfetmeye. 
Döndüm desem yüzüme bile bakmayacaksın biliyorum. 
OlSun ben yine de yazıyorum. 
Umarım mektubu bu satırlarda yırtmadan sonuna kadar okursun. 
Seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum. İlkbahar mevsimiydi.Nisanın sonu gibi.Ayağında uzun etek ve siyah topuklu botların, üstünde etekle uyumlu bir bluz ve hırkan vardı. Gözümü alamadan uzaktan bakmaya başlamıştım. Sen beni fark etmedin bile. Annelerimizin tanıştığını görünce çok şaşırdım. Sonra bizi tanıştırdılar. İlgilenmedin .Tiyatro sözcüğünü duyana kadar.O gece 5 saat sohbet ettik ve ayrılamadık birbimizden. Herşeyden konuştuk. Sanki iki ruh bulmuşlardı birbirlerini. Gece bitmedi. Kapının önünde bile konuştuk saatlerce. Sonra ben seni davet ettim ilk buluşma için. Kırmadın geldin.Keyifli ve kısa bir buluşma oldu. Ben İstanbul 'a döndüm. Oysa sen Avşaya gitmek istemiştin. 
Bir ay sonra döndüm. Yolda karşılaştık. Hastaydın .Mutsuz, Üzgün ve hasta. Yine de naziktin. Hiç bozmadan kendini konuştuk. Ertesi gün  mesaj yazdın. Ve başladı öyle. O günden sonraki tüm aramalar bana aitti. Çok gezdik, çok güldük, çok konuştuk. Sen anda kalırken, ben her yerde idim. Bazen yanında , bazen. ...
Tiyatroda o kızla sevişmek istedim. Gitmek idi niyetin, nazikçe durdurdum seni ve sen kaldın. .
Arabada bana gösterdin ki iyisin ama beni evine almadın. Zannettim ki şaka.Değilmiş oysa 
Birkaç gün içinde gittiğimiz yemek aşk dolu bakışlarınla öyle renklendi ki birlikte uyumak istedim. Senin ilkin olduğumu nereden bilirdim. 
İlkindim. ....
Öyle güzel ve masumdun ki
Gözün gözümde bir bütün olduk, her ne kadar seni doyuma ulaştıramamış olsam da kusursuzdu. Canın hiç acımadı .
Gidecektim. Fırsat kolluyordum. Seviştikten sonra sana sarılmadım. İşim bitmiş ve yatmıştım. Benim için artık keşfedilmiş bir eski idin sadece. Yine de günü seninle geçirdim ve elimden geldiğince sana kötü davrandım. Büyük olgunluk ve asalet ile davrandığın gün sonunda ağlayıp içindekileri dökene kadar. Tokat gibi vurdu yüzüme hoyratlığım .Alacağımı almıştım. Sonra ki 15 gün zor durdum. Gitmem gerekti. Başıma bela alacak halim yoktu. Üstüme kalabilirdin. Doğum gününe kadar zor dayandım ve....

Sende biliyorsun .
Arzuma yenildim ilk ve son kez sen İstanbul 'a geldiğinde 
Yine içindeydim işte. 
Ve o cümleleri söyledim 
Arkadaş kalalım. Bana bağlandın. Benim duygum yok. 
Sen bir ilşki yaşamaya çalışırken, ben diğer kadınlarla flört edip senden nasıl kurtulacağımı düşünüyordum. 
İlk aldığım hediye ve güllere gelince seninle sevişmek için değerdi. 
Şimdi artık yokum 
Sende diğerleri gibisin benim için
Farkın olsaydı bir haftada sekiz farklı kadınla çıkar mıydım?!!
Bu kadar  saf olduğun, sevmeye ve sevişmeye ve sevilmeye hazır olduğun için hata senin. 
Not :Birazdan biriyle buluşacağım 
Bir eksik bir fazla 
Sende artık bu kadar saf olma
Mektubun başına gelince 
Yalandı, herşey gibi !

Comments

Popular posts from this blog

Yara