AŞKA SON MEKTUP 2
Olaylar ve yaşananlara her zaman iki türlü bakmak gerekir.
Bu üç senedir kahve bile içmeden,sevmek bazı yararlarda sağlamış olabilir. 
Kendi yapamadıklarımı sen yap istedim. Fotoğraf çekmeye başladım tekrardan, sen birgün bir fotoprafçıyı beğenince. Yazı yazmaya başladım. Birgün bir blogger I beğenmiştin çünkü. .
Tiyatroya yeniden dönmek istedim, ilkeleri olan birinin var olduğunu görünce. Gülüşüne güldüm. Gülüşünle tutundum hayata. 
Çok kolay değildi hayatım. Ve sen bu hayatta benim karşıma çıkan en güzel şeydin. 
Günışığımdın 
Gözleri gülenimdin. 
Senin oyunlarını, dizilerini, filmlerini konuşarak tutunmaya çalıştım, yorulduğum ve sıkıldığım hayata. 
Fotoğrafların tesellim oldu. Saçlarını orada okşadım. 
Hala da kötülüğünü isteyemem. 
Seninle kurduğum gönül bağı, yani enerjilerin uyması. ...nasıl keyifli idi. 
Hep anlamaya çalıştım seni. Yargılamak ters olduğu için yapıma .
Çok teşekkür ederim. ..
Bana o hayalleri kurdurabildiğin için. ..
Günışığım, sevdikçeğim, gözleri gülenim, serserim, dirty talking partnerim. ..
.......
Sen benim iyileştiricimsin. ..
Bu hayatta karşıma çıkan en güzel şeysin. ...
Dans edemedik, uyuyamadık, Martılara ekmek atamadık, çiçekleri koklayamadık, Saçlarımızı okşayamadık, deniz kenarında kumlarda yürüyemedik,ah sevgilim, ben senin kravatını bağlayamadım, yeni yerler keşfedemedik, Trilyeye gidemedik. ..
Bu dünyada bana en çok benzeyen insan sendin. ..
Gülüşüne güldüğüm. 
Ben zor beğenen ben n..... 

Comments

Popular posts from this blog

Yara