Erkek kadın rolünü, kadında erkek rolünü oynamaya başladığında bir problem var demektir. 
Kadın kadındır, erkek erkek.Ne demek istiyorum. .Şöyle ki ..Eğer kadın çok güçlenir, erkek rolü üstlenir ise yada buna mecbur burakılırsa bu problem var demektir. 
Bazen ,aslında genelde erkek zayıftır. Sadece Yatak odasında gücünü gösterme imkanı vardır.Bazıları iş dünyasında başarılıdır. Ancak bu hayatta da aynı güce sahip olduklarını ne yazık ki göstermez. 
Eğer gece yarısı bir kadın sokakta tek başına kalıyorsa, evine ulaşıp ulaşmadığını merak etmiyorsa adam;zor zamanlarında yanında olmuyorsa, yalan söylüyorsa orada sevgi ve saygıdan söz edilebilir mi?
Kavanozun kapağını erkeğe açtırın, ben zayıfım sen güçlü algısı yaratın. .Saçmalık..Eğer bir kavanoz kapağına kaldıysa iş...
Karşımda fenalaşan,bana güçlü olmaktan başka çare bırakmayan  kapısını kapatan, sokakta beni tek başıma bırakan, bomba yakınımda patladığında başkalarıyla ilgilenen adamı hayatımda 3 sene tuttuysam. ..Sadece sevgidendir. 
Ben de biliyorum ağlamayı, fenalaşmayı, başımı omzuna dayayıp, Ayaklarımı çekip karnıma orada kalmayı. Ben de biliyorum zayıf olmayı. Açken tok rolü yapmaktan ben de yoruluyorum. 
Bir yapışmış üzerime, güçlü kadınsın sözü.
Gece yarısı sokaklarda, hararet içinde.Yorgunum. ..Ama ona kıyamıyor, kendimi  ayakta tutuyorum. Zor kardeşim, arkadaşım zor 
GÜÇLÜ KADIN OLMAK MESELESİ DEĞİL BU!
MESELE BUNA MECBUR BIRAKILMAK

Comments

Popular posts from this blog

Yara