Hoşgeldin Menapoz. ....
Ben seni bu kadar erken beklemiyordum ama ,yine de hoşgeldin...
Maddi anlamda boğulmalar, işsizlik, aşık olduğum tiyatroyu yapamamak, ölümler, hastalıklar. ...Dolu ve stresli bir hayatın üstüne karasevda da eklenince. ...
Evvelki kış markette iken birden tuhaf bir sıcaklık oldu başımda. ..Ahh dedim. .Yoksa. ..Bu bir kaç kez tekrar etti.Sonra normale döndü herşey. Geçtiğimiz yaz,sıcakların olduğu dönemde gece yatarken ayak ucumdan, başıma tuhaf bir sıcaklık geldi. . Bunu takip eden birkaç gece yine oldu aynı durum..Ve hoşgeldin Kurdeşen. . O da bir 3 ay sürdü. .Kulak İltihabı ve yax bitti. Belirtilerde. Yine normale döndü. 
Ocak ayında şu benim büyük aşkım yurtdışına o kadına gittiğinde. ...İşte kesilme ve belirtiler hortladı. .Hem de ne hortlama. 
Maddi ve manevi boğulmak bu semtomları arttırıyor. 
Uyku,spor, beslenme, eğlenmek çok önemli. Ve aktif cinsel hayat. 
11 senedir kimse yok hayatımda. Takılmadım da.Yani sevme kısmı yok. ..
Sırf sağlık için yapmalı bunu ama..O kadar aç adamı görünce aniden iştahım kapanıyor ne yalan söyleyeyim. ..
Neyse ölümcül bir hastalık yada zihin hastalığı veya kişilik bozukluğu olmasında. BEN razıyım menapoza. .Yine de bir vitamin kullanıyor ve özlemle bekliyorum menstütasyon dönemini. 
Menapoz...O gitti, sen geldin. .Hadi sende git. .Belki bebek gelir. 
Çoğu kadının hayalidir bebek ve gelinlik. Erkeğinin yanında güvende hissetmek ister. Ben de güçlü kadın olmak yerine göğsüne yattığımda dünyayı unutacağım bir hayat arkadaşı isterdim. Ama şartlar güçlü kadın olmak zorunda bıraktı beni...1.5 yaşında o beşikten inemediğimde, annemin yardımına koşamadığımda karar vermiştim güçlü olmaya. ..Nerden bilirdim bedelinin tek başınalık olacağını. .
Spora, Platese, gülümsemeye, umut etmeye devam. ..
Nefes almak zor da olsa..
Git menapoz. .Daha çok erken 


 

Comments

Popular posts from this blog

Yara