SEN BENİ KIRDIN, BEN DE SENİ KIRAYIM.!
Hayatım boyunca böyle bir insan olmadım. Çocuktum, 4 yada 5 yaşımda idim ..Sokakta oynarken çocuklardan biri gözüme bir avuç kum attı. Çok canım acıdı.Ağlamaya başladım. Canımın acısı değildi beni ağlatan. Bunu neden yaptı. Haketmedim ki düşüncesi idi. 
Ağlayarak eve gittim. Annem"Sende onun gözüne atsaydın kum, ağlamak yerine "deyince şaşkınlığım ve ağlamam arttı. 
Nasıl yani? Ben de ona mı benzeseydim. Buna gerek yok ki. ..O an anladım. Hayat şiddete tepkisiz kalmak değildi. Onlara uymalıydım. 
Yıllar geçti. Büyüdüm. Canım gözümün acısından kat ve kat yandı. Kalbim yapışmaz hale geldi. Kan kaybı çok oldu.Yapamadım. Onlar gibi olamadım. 
Bir arkadaşım "İntikam soğuk yenen bir yemektir dediğinde yine aynı şaşkın ifade olmuştu yüzümde. Ne yani. İntikam almak için mesaiye mi kalacaktım. Ama bu çok saçma değil miydi? Bununla uğraşmak, zaman harcamak ..
Yabancı insanlar, hiç tanımadıklarım zaman zaman çok aşıyorlar hadlerini. Eğer küfür ve saldırı yoksa, yumuşak cevaplarla toparlıyorum durumu.Çok ender durumda sert çıkıyorum. 
Eskiden okuldan eve gelir, radyo tiyatrosunu açar, hem ağlar, hem dinlerdim .Kırılırdım çok olay ve durumda. Nahifti yüreğim. Sonra camdan bir fanusa koydum kendimi. Almamaya başladım içeriye kimseyi. 
Arada açıyorum kapısını, geliyorlar, ,kan revan içinde bırakıp gidiyorlar. 
Bazen en kıymet verdiklerim de yapıyor bunu. Ağlayamıyorum. ..Öylece donuyorum. 
Kıyamıyorum acıtmaya. Yakıp yıkmak kolay. Dilim de sivridir ama ...Yakıştıramıyorum işte kendime.Genelde kıyamıyorum. 
5 yaşımdan beri söylüyorum. İnsandır hata yapar. Birgün anlar. 
Bir sevdiğim demişti ki:Prensesler yok. 
Ben de şu cevabı verdim:Var ama dünya o kadar kirli ve o kadar aynılığa alışmışsınız ki farklılığı görmüyorsunuz. 
Elmas çamurda da elmastır. Elmas kalın.İyi de kalın. Sadece sevgi iyileştirir ve güzelleştirir. ..Unutmayın. 
SEVGİM ÜSTÜNÜZE OLSUN  


Comments

Popular posts from this blog

Yara