Bir Ödül Aldığımda
Bir ödül alacağım biliyorum. En iyi yazar mı olur, en iy yönetmen mi, en iyi oyuncu mu, en iyi anne mi, en iyi iş kadını mı,en seksi kadın mı, en iyi sevgili mi, en iyi evlat mı, en iyi dost mu, en iyi insan mı yoksa bunların hepsi mi ;bilmiyorum. AA ödül alacağım onu biliyorum. İşte o ödülü aldığımda, o işe ait bir ödül olmayacak. Peki ne olacak? 
"Bana bu ödülü verdiğiniz için teşekkür ederim. Hak ettim. Gördüğünüz için teşekkür ederim. Çünkü hak ettim. Açlıkla mücadele ederken vazgeçmememin karşılığı bu ödül. Soğuktan uyuyamadığım gecelerin karşılığı. 10 kuruş olmadan geçirdiğim günlerin, su içerek midemi şişirdiğim yılların karşılığı. Hastalıkları yenmemin ikramiyesi bu.5 yıl karasevda olup eline dokunamadan çocuk masumiyeti ile sevmemin karşılığı. Okumamın, iyide kalmak için verdiğim mücadelenin, hayatın her anında duyduğum çocukça hetecanın, dostlarıma sırtımı dönmememin, hayallerimin, azmimin, çalışmamın, uykusuz geçen yıllarımın, ölenlerimin kalanlarımın, gidenlerimin gelenlerimin, het yeni güne umutla başlamamın karşılığı. 
Bu bir ödül değil.Bunun adı tüm bir Hayat"
Saygılarımla

Comments

Popular posts from this blog

Yara