Hatıra Defteri
"Bana kalbin gibi temiz bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim. "Bu ve devamında mutlu sağlıklı başarılı diye devam eden 10larca yazı. 
Hatırladınız mı?Müsait mi yaşınız? Hatıra Defterlerimiz. Hani şu büyük özen ve heyecanla aldığımız, her sayfayı bir arkadaşımız için ayırdığımız defterlerimiz. Yıllarca sakladım pul defterlerim, dergilerim ve kitaplarım ile birlikte. Çok sevilmemekle birlikte ben de arkadaşlarımın defterlerinde alırdım yerimi. Mektup yazmayı ve kart atmayı sevdiğimden, biraz pratiğim vardı.O yüzden defterimi okurken düşünürdüm hep aynı yazmayın arkadaşlarım diye. Ve kendim daha bir özenle seçerdim kelimeleri, cümleleri. Her biri diğerinden farklı olsun diye çaba sarfeder, beceremezsem klasik cümlelerin ardına sığınırdım bende. 
Çünkü bir insana özel cümleler yazmak o insanı iyi tanımayı gerektirir. Biz bızdıklar çok da iyi tanımıyorduk birbirimizi. Sadece aynı ortamı paylaşıyor, köklü arkadaşlıklar kurmuyorduk. Yada benimle böyle idi ilişkileri. 
Bazen farklı gelebiliriz insanlara. Oysa o farklılık farkındalık da yaratabilir. İstersek. 
Yine de çok güzeldi hatıra defterleri. Tüm nahifliklerde olduğu gibi.
ŞİMDİ İSE DÜNYA EMOJİ DÜNYASI. 
Mektup yazan var mı hâlâ bilmiyorum .Ama ben nektupların, mumların, pulların, estetiğin, zarafetin, sevginin, romantizmin gücüne inanıyorum.
Dün böyleydim. Yarın da böyle olacağım 
Dönüşüm iyiye olursa dönüşümdür.

Comments

Popular posts from this blog

Yara