ÜNLÜ OLMAK İSTİYORUM
Evet çok düşündüm buna karar verdim. Yani bunun için geç mi değil mi bilmiyorum. Ama ünlü olmak istiyorum. 
Flaşların aniden yüzümde patladığı o olağanüstü anı yaşamak istiyorum. Kayalarda yüzüp kıyıya çıktığımda,ıslak ıslak üstüme atlasınlar, korumalar müdahale etsin istiyorum. Yolda yürürken, bir kişi başladığım yürüyüşümü kortej eşliğinde 200 kişi olarak tamamlayıp Candan Erçetin videosuna rakip olmak istiyorum. Bir erkek ile görüntülendiğimde, bir gece önceyi Unutarak "sadece aşığız değil de arkadaşız demek istiyorum. Balkona bikini yada iç çamaşırı ile çıkma özgürlüğümü aşağıda bekleyen basın mensupları ve paparazziler yüzünden bırakmaya razı olmak istiyorum. Erkek arkadaşımla birlikte iken imzaya gelen insanlar yüzünden heba olan libidomu sonra yeniden bulmak üzere birkaç saat bırakmak istiyorum 
Kafelerde her çeşit ikram olsun, uçak ve otobüslerde ikramlar yüzünden bir dakika uyuyamamak istiyorum .8 banyolu bir evde oturmak, öğle yemeklerini Fransa'da yemek de istiyorum tabii ki. Yüzünün her yeri botoks olsun,600 milyonluk yüz kremi, 1500 liralık Jean giymek de hayallerim arasında. 
Eğitim falan yok hayallerimde.Eğitim olmadan şöhret istiyorum ben .Ne gerek var ki donanıma. Öylece ün.Emeksiz, çabasız. ...Bir yaratık gibi 

Comments

Popular posts from this blog

Yara