Önümde yatıyordu öylece. Sereserpe. Renkli bir bikini vardı arkasında. Yüzüstü uzanmıştı plaj koltuğuna. Büyük kırmızı minder ,saçına taktığı bandanayla uyum içindeydi. Kadın çok güzel bir varlık diye düşünürken önünü döndü, merhabamla birlikte. 90 ölçüsündeki göğüsleri bikinisinden çıkmak için adeta yarışıyorlardı. Altındaki bikini açık değildi. O anda konuşmaya devam ederken düşünceler, arzular, aşk toplanmış havada dans etmeye başlamışlardı bile. O arkadaşımdı.Ona dişi gözüyle bakmam mümkün değildi. Düşüncelerim erkek ve kadınlar üzerineydi. 
Erkeklere ben de dahil nasıl da haksızlık yaptığımızı düşündüm. Yanlarında her tür seksiliğimiz ve güzelliğimiz ile dururken, öncelikli olarak bize aşık olup sevmelerini beklemek düpedüz haksızlıktı. Bu demek değildi ki zor kullansınlar, taciz, tecavüz ve şiddete maruz bıraksınlar kadını. Hayır tabii ki.Ama arzulamak, istemek,beğenmek. Bunlara karşı koymaları neredeyse imkansız. Bunu zaman zaman sevgi kalıbına hatta kılıfına büründürmelerini de anlıyorum artık. Başka seçenekleri yok ve öyle zannediyorlar. Arada aşık olup, seviyorlarda mutlaka. Ama önceki duygu nedir derseniz ,arzulama çok baskın .
Tüm bunların arasında beğenim, o anda ona tüm planımızı bozup bir erkekle gideceği ve bunu bana söylemediği için olan kızgınlığım, bir kadın ve erkekle olmak isteğim karıştı. Bu toplumda cinsel tercihlerin ;insan olma kavramının önüne geçtiğini hatırladım. Yaftalamak o insanın özüyle  selamlaşmaktan daha kolaydı çünkü. 
Yanından ayrıldım. Göğsümdeki ağrıya parmağımın ucuyla dokundum. Sabahtı ve ben bu sabah da sevişememiştim. Üstelik yarının geleceği garanti bile değilken 

Comments

Popular posts from this blog

Yara