Sormadın ki..Sormadın. Sorsaydın yaşamak isteyecektim belki. Biliyor musun seni sevdim?
Küçük bir cafede tanışmıştık.Hatırlar mısın, ?Siyah gömlek siyah pantolon vardı üstünde. Çok yakışıklıydın. Evet elbisem vardı, üstü küçük puantiyeli. Önce fark etmedim seni. Sonra kaç kere geçtin önümden bilmiyorum; gördüm en sonunda. Saçların çok güzeldi. Senin gibi. İzin istedin oturdun. Konuşmaya başladın herşeyden. Yurt dışında okumuştun. Ne tatlıydı dilin. Nereden bilecektim. ...
Ailen de eğitimliydi.Ne tatlı insanlardı, nasıl da sevmişlerdi beni. 
İlk sevişmemiz çok uzun sürmüştü tören gibi. Yurtdışına ilk çıktığımızda korktum diye elimi tutmuştun uçakta. Kıyamazdın ki bana. Elime sıcak su döküldüğünde ağlamıştın benimle. Düşmüştüm, dizim kanamıştı. Senin için gitmişti canım yandı diye. 
Uyumadan kaç gece seyrettin beni bilmiyorum. Okşayarak uyuttun kim bilir kaç gece. İlk gittiğimiz filmi de hatırlıyorum, kahkahalarımızı da. Sonra. ...
Sana ilk aldığım hediye kitapdı. Başını omuzuma dayardın evde film izlerken. Danslar ya o danslar.
Hayallerim vardı. Çocuk gibi. Senden iki çocuğum olsun istemiştim. Bir de küçük bize ait bir ev bahçesi olan. Koşmak hep birlikte. Ve köpek köpek de olmalıydı. Olmadı. .
Sen ne ara başka biri oldun. Kıskançlık değildi bu. Kompleksti. Aşağılık kompleksi. Doktora gidelim dedim yada evlilik danışmanına hadi lütfen. Olmaz dedin. Ya peki bırak gideyim öyleyse. Olmaz. OLDU ::::o Gece oldu 
Eve geldin. Yüzümde gülümseme. Yüzün bembeyaz. Bilmiyorum konu nasıl oraya geldi. Planlamış mıydın bilmiyorum. Ama ilk darbede öldüm. 
Sonra seni izledim. Birkaç kez vurdun. Sonra çok sevdiğin vücudumu kesmeye başladın. Kimse beğenmesin seni diye konuşuyorsun kendi kendine. Benim canım acımıyor. Sadece sana üzülüyorum. Dönüştüğün insana. Canavara. Küçük küçük keserken yoruluyorsun, ağlamak inleyen ve gülmek arası çıkardığın sesler. Bitiyor işin. Oturdun benim ,benden izlerin yanına. .....Bitmiş bir haldesin. Bir ,bir deli gibi 
Sevdiğim adam. ...Bu sen misin? 
Yaşamak istiyordum. Belki yeterince güçlü değildim direnemedim. Yada zamanında gidemedim. Belki de anlamalıydım değiştiğini ve sevmek uğruna kalmamalıydım yanında 
Her neyse ne 
Sen bizim katilimizsin ama sen yaşamak isteyen diğerlerinin yaşamak için direnme sebebisin. 
Yaşamak. ...
Bu bir hak. 
Bu bir tercih 
Yaşamak. Bu sizin hakkınız diğerleri 
Sen haklarını haketmelerinin bizzat sebebisin. 
Yaşamak 
YA -ŞA

Comments

Popular posts from this blog

Yara