73 yaşındaki annem gençlere yol verirse...Bir video izledim. Japonya'da metro sırasına girmişler. Bekliyorlar inenleri. Sonra sırayla biniyorlar. 1 ay kadar önce,şehir dışından geliyoruz. Elimde devasal bir valiz ,üstünde sırt çantası,omuzumda küçük çanta ..Annemde çantalar, vs...Metroya ulaştık. .Bindim kazasız. Taksime geldik. İnemiyoruz. Annem önümde, gençler biniyor, annemin üstüne. Annem Bir hamle yapıyor inmek için. Ama ne mümkün. Yok ki müsade. Baktım bu gidişle biz gider son durağa, Yenikapıya döneriz yine, arkadan bir hamle yaptım. Binenleri tuttum. .Binmelerine engel oldum.Annem söylenerek inince, teyze sinirlendi diye dalga geçtiler. Geçen sene kolunu kırdı ve ameliyat olamadı annem.Elimizde valizler. ..
Tuhaf değil mi?Bu yüzyılda insan olun biraz uyarısı yapmak benim için utanç verici. 
İyi insan olun..
Dünyayı iyilik kurtarır ancak. 
Bİraz daha dikkatli bakın etrafınıza  .
Mutlaka vardır ihtiyacı olan yardımınıza. 
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara