Ukdeler olmamalı insanın hayatında. Ahh yapsaydım dememeli. Aklına eseni, canının istediğini yapmalı, bir başkasının canını yakmadan. Deli gibi dansermeli sokakta.Gülmeli kahkahalarla, kim ne diyecek diye düşünmeden. Martılarla konuşmalı, Günaydın demeli kedilere. Göz kırpmalı köpeklere taa gözünün içine bakarak. Günün doğuşunu izlemeli bazen.bir bankın üstünde.
Gece denize girmeli, balıklarla yüzmeli. Ağaçlara sarılmalı, nasılsın bakayım bugün diyerek. 
Bazen saatlerce denizi izlemeli, çıt çıkarmadan. Yürümeli hiç durmadan, uzun uzun.
Aklına geleni yapmalı, onlar ne derler diye düşünmeden. Kendi için.
Keşkeleri olmamalı. Keşke yapmasaydım dememeli hiçbir olay ve durum karşısında. Ben yaptım,benim hayatım diyebilmeli. 
Gözünü kapadığında, boğazında düğümlerle değil, yüzünde mutlulukla gitmeli, her nereye gidiliyorsa. 
Hayaller aksar bazen. Hayat başka sürprizler yapar. Olsun pes etmeyin. 
Çocukken, 5 yaşında falanım. Aileme sizi bir karavana koyacağım, dünyayı dolaşacağız. Sonra da Amerikada bir ev alacağım demiştim. Olmadı.
Annem hariç ailem yok artık,gittiler. Ama benim hayalim bitmedi. 
Çalmalarına izin vermeyin. Hayallerinizi değiştirin. Ama sakın hayal kurmaktan vazgeçmeyin 
Sevgim üstünüze olsun 

Comments

Popular posts from this blog

Yara