Olmadım.Ben bir başkasının olmadım.
Hani 1 ay kadar önce akıl hocam olan adamın olacağımı söylemiştim ya..Olmadı.Adam bir anda ortadan yok oldu.Nedeni konusunda bir fikrim yok ve önemli de değil.Netice itibariyle, sevişemediğim 11.yılı bitirmek üzereyim.
Geçen sene ,yazın bir erkek arkadaş edinmiş, kendisini beğenmiş; ancak yatak, yastık,pike ve bilimum ihtiyacı ve en önemlisi baş başa kalacağımız bir dört duvarı tedarik edemediğimiz için bu eylemi gerçekleştirememiştik. 
11 yıl. Dile kolay.Nasıl iğrendiysem,ki 3 sene önce yaşadığım tecavüz vakası da yardımcı olmadı değil..Onda da ucuz kurtulmuştum.O..Neyse.Anlayın işte.Öyle kapatmışım kapıları. 
Seks zaten hiç bilmediğim bir gerçeklik .Saldırılar arttıkça kapılardaki kilitler artar. 
Cinsellik bir tören ve şölen gibi yaşamalı. Her tür oyun ve fantaziye açık olmalı partnerler. Erkekler sabırlı ve güçlü görünmeli. Teslim almayı bilmeliler. Kadın sever teslim olmayı.
Sevgi ve romantizm aralara serpiştirilmeli. Şevk ve tutkunun arasına...
Keyif o zaman başlar asıl...


Niye yazıyorum bunları. Kolaylaştırın. Zorlaştırmayın diye..
Hadi kadınlar iç çamaşırı. Erkekler göz bandı almaya..
Sevgim üstünüze olsun. ..

Comments

Popular posts from this blog

Yara