Hiç kandırmayın kendinizi.Sadece sevgi iyileştirir. Öyle kıyafetler, telefonlar, arabalar, birçok kadın ve birçok erkek değil;sadece Sevgi. 
Gerisi boş uğraşlar dizisi.İçerideki boşluğu, boşluklarla doldurma ve başarısız oldukça yeni boş uğraşlar bulma, olmayınca yorulma,hoyratlaşma, kaba ve kötü olma topluluğu. Döngü var kısır. 
İçerisi, bilinçaltı eksiği bilir.Sizi sevgi arayışına yöneltir. Başarısız olursanız ego sizi ve kendini sözüm ona koruma çabası içine girer.Daha iyi giyinmeye, daha çok almaya ,arabanızı değiştirmeye,madde yada alkol kullanmaya yönlendirir. Sizi konfor alanınız içinde tutmak içinde çaba harcar. Daha çok kadınla birlikte olur zevk almaz, daha çok adamda teselli arar yine de mutlu olmazsınız. 
Çünkü İçerisi yani bilinçaltı gerçeği biliyordur. Önemli olan cesur olup onunla yüzleşmeyi başarabilmektir .
Önce kolay olmayabilir. Ama zamanla kolaylaşacaktır.
Sevmek ve yüzleşmek hayatın temelidir. 
Bu yüzleşmeleri çok küçük bir çocukken yaptığımı itiraf etmeliyim. Ben kendimden hiç kaçamadım. 
Ve aşka aşığım. Çok seviyorum sevmeyi. 
İyi ki dokunamadan 3 yıl,24 saat sevmişim. 
İyi ki ruhumu her zaman onun yanında tutmuşum. 
İyi ki korumuş, kollamışım. 
Benim içimdeki çocuk,onun içindeki çocuğun elini tutmuş iyi ki.
İyi ki bıkmadan, usanmadan ona şiiler, şarkılar yazmışım 
İçimdeki kadını uzaktanda olsa ona açmışım, :;İyi 
ki dokunmuşum, hakettiği noktaya gelmesi için 
Deli divane olmuşum, bayılmışım, çıldırmışım ona iyi ki 
Keşkelere yer yok hayatımda 
iyi ki becerebilmişim böyle sevmeyi 
Kuvvetli, dirayetli olmuşum böyle sevmeyi başarabilecek kadar. 
Daha çok seviyorum artık kendimi. 
Şimdi geri dönüyorum kendime. ..
Varsın gözlerinde benim yerime başkaları kaybolsun. .
Artık onu da o düşünsün 
Sevmek güzel, sevebilene

Comments

Popular posts from this blog

Yara