Of diye söylendi. 2 ay içinde bu dördüncü hastalıktı.Uzun yıllardır bu kadar sık hastalanmamıştı. Hiç durmadan öksürüyor,yemek yiyemiyor, Uyuyamıyor, ağrı çekiyordu. Kuvvetli bir kadındı. Ancak bağışıklık sistemi stres ile karşılaşınca çöküyordu. Alerjik olan bünyesi işi karıştırıyor, sinizütle bütünleşince, yatak döşek duruma geçilşveriyordu. 
İnce fikirli, nazik,hassas düşünceli bu kadın 6gece hiç Uyumamış, yememiş, göğsüne oturan adamlarla sabahı karşılamıştı. 

KARASEVDA olduğu,ölmekten beter günler yaşadığı, dokunmaya kıyamadığı, sevdiği, saygı duyduğu. .,3yıldır dokunamadan sevdiği, kendisine hiç vakti olmayan, son zamanlarda mesajlarına bile zoraki cevap veren bu adam. ..
Bir başka kadınla tatile gitmiş, üstelik onun şehrinden oturma izni almıştı. Tenezzül edip birşey söyleyecek değildi elbette ama öfkeli ve çok kırgındı. 
Şimdi siz Niki 'nin sevilmediği için öfkelendiğini zannettiniz değil mi? 
HAYIR!!O yalan söylenmesine öfkeliydi. Çok kırgındı ve çok kızgın
Güzel sevmiş ,Onu yurtdışına gitmesi içşn teşvik etmişti. Ama aklına bir başka kadın için onun şehrine yerleşeceği, onunla ağız kulaklara fotoğraflar paylaşılacağı, bu fotoğraflarda geceden sabaha kıyafetlerin aynı kalacağı ölürdü, aklına gelmezdi. 
Hiç mi içi sızlamazdı insanın yalan söylerken. ...
Vaktin yoktu hani? 
Göze batardı yaptıkların ??
Hayatına müdahale etme hakkı yoktu, kimsenin kimseye. Konu bu değildi zaten.Çünkü Niki ye göre:Mal değildi insanlar, evli bile olsalar.
Yalandı konu.Gözünün içine baka baka
3 yıl..Kahveye, mesaja vakit yoktu.
Hayır cevap şuydu
Seninle bunları yapmak istemiyorum. Ben o kadınlara gidiyorum. 
Güle güle dedi Niki. ..
Benim artık içimde sevda şarkıları söylenmiyor. .
Ben anlamadım. ..
Oya o gün korkuları var sanmıştı. ..
Ne kadar küçük düştüm dedi. ..
Aptal gibi hissetti bir an..
Sonra şehrin ışıklarına baktı..
Kapının önünden bir adam geçti. Baba dedi...Yaşasaydın bir kadehte bana koysaydın. ..
Hadi dedi......
Bunu da atlatırsın hadi 
İyi geceler ruhumun arkadaşı 

Comments

Popular posts from this blog

Yara