Sevgilim, bugün senden ayrı kalışımın 1125.günü. .Kavuştum sanıp ,ayrı kalmak zorunda kalmamınsa 23.
Ben sana hiç sevgilim demedim, diyemedim. Sen izin vermedin.Seni nasıl özledim bir bilsen.
 Çok güzel olmadı benim hayatım  .Hala da değil..Ne zorluklar içindeyim..Yoksa izin verir miydim? 
Seni alır yanımdan bir an ayırmazdım. Yok...Sıkılmazdın. Normal şartlarda o kadar keyifliyim ki. ..Ama....Ahh.Anlatamam ki 
Biliyor musun? 
Sen benim hayatındaki en güzel şeydin. ..
Ben bu 1125 günde seninle tutundum hayata. Yanımda olmasanda. .
Tutku dediler..Sustum. Arzulamak dediler. Sustum. .Takıntı bile dediler. Sustum. 
Ben nasıl anlatayım  sevdayı, sevdayı bilmeyenlere. ..

Yoruldum sevgilim, sıkıldım. Hala içimde bir umut yeşertmeye çalışıyorum hayata dair. Sesim de kısıldı. Sen olsan "Yine mi hastasın?" derdin.Ben yine kırılır,kırıldım diyemezdim.
Gözleri Gülenim. ..Sen Hep mutlu ol.Gözyaşları uğramasın o güzel gözlerine. Kahkahaların hiç bitmesin. Yüzünden o insanın içini ısıtan gülüşün var ya..O hiç eksilmesin. ..
Varsın başkaları dokunsun sana
 Sen başkalarıyla seviş oralarda. ..
Mutlu ol da...
Yağmur yağıyor dışarıda 
Sakın ıslanma. .
........

Comments

Popular posts from this blog

Yara