İnsanın annesi bu kadar gerçekçi yada acımasız olur mu?O seni sevmedi, deyiverdi. 
Hayatıma sahip çıkamadım. İşim yok,dünya kadar borca battım, milyarlar, çocuğum yok.Yatırım yapmadınız ve yatırım yapmama engel oldunuz. Kendime. ..Hatta sevdiğim adama sahip çıkamadım. Onun yanında olamadım. Bak o bir başkasıyla yurt dışında oradan oraya geziyor. Ben vize alamıyorum, en yakın ülkeye. ..
Dinledi anne. Ve söyledi. "O SE Nİ SEV ME Dİ!!"Anlamıyor musun? Yoksa bırakır mıydı senin elini. Ne yapar ederdi. Seninle olurdu. Koştun, gittin, emek verdin, ilgilendin ve en önemlisi gerçekten sevdin. 
Sevmedi!!Sevmedi! !Duymak mı istiyorsun? Duy .Sevmedi. !
Sana da çok aşık olan oldu. Sen de onları sevmedin. 
O adam çok eşli ve çok insana ait. 
SEVMEDİ! !
Sustum. ..
Severdi sanıyorsun değil mi, diye devam etti..Param, işim, olsaydı severdi. Yanılıyorsun. Seven insan bakmaz bunlara. 
Sen Yanılıyorsun dedim. Ben gidemiyorum. Başarım yok. Çok fazla maddi problem var.Sık hastalanıyorum.Niye sevsin beni? 
Aaa.Dedi 73 yaşında, eski bankacı olan bu kadın ..
Aaa?Yani sevmek kriterlere bağlı öyle mi? Duygu işi değil yani sevmek. Koşulları var demek ki ?İlginç! 
Yok hayır ama
Bilemedim. Size bırakayım sonu bu kez. .
Ben başarılı, ünlü, zengin olsaydım, onunla her yere gidebilecek imkanlarım olsaydı beni sever miydi? 

Comments

Popular posts from this blog

Yara