Kadın...Aşkın ,güzelliğin,seksiliğin, zerafetin temsili kadın. Erkek tarafından ikinci sınıf vatandaş muamelesi gören kadın..Ama bu yazıda biraz espri yapacağız. 
Kadın.Evlendikten sonra kilo alan canlıya kadın denir. Yukarıda pasaklı bir topuz,üst baş o biçim, surat bir karış, iki göz yanındaki adamın üzerinde. Boşuna uğraşma gidecek başka kadına, gözüyle, ruhuyla, bedeniyle gidecek. Bu senin halin ne?Yanında yakışıklı bir adam var, sen gündelikçi olarak çalışmış da gelmiş gibisin. 
Peki bir başka kadın. Sanırsın erkek.Hal tavır sert ve dominant. Baskın. Boğdun adamı.Sen erkek değilsin ki.Yumuşak ol.Sakinleş.
Durmadan konuşmak ister kadın.Anlatır durur. Bir alışverişte almatacağı, 800 kıyafet deniyen bu tür, almadan çıkar gider mağazadan. 
Ruh hali sürekli değişir. Anı anına uymaz. Regl dönemleri kabustur. Adamın emdiği sütü burnundan getirir  
Doğum ve hamilelik ayrı bir sınavdır bir çift için.Kadını iyi tutmak gerekir. 
Kadın seçer. Yumurtasını dölleyecek en uygun adamı bulur ve alır. 
7valizle tatile çıkıp, içlerinden sadece 2 penye ve bir şort giyen varlıktır kadın.
Yemeğe eli yatkındır.Ancak en iyi ahçılar erkeklerden çıkar.
Annelik en kutsal görevidir. 
Tüm Sektörler kadına çalışır. Kozmetik, makyaj,giysi, o bu şu...
Sesler yükselir. Kıskançlık başını alıp gitmiştir. Neyin kıskançlığı bu.Kadına baktın mı,senş kim aradı. Yapmayın, yapmayalım. Erkek de yalan söylemesin. Evet desin aldattım. Çünkü ben senin kadar sevemiyorum. Hormanlar faklı. Beğeniyorum Gidiyorum 
O zaman daha kolay olur belki ilişkiler. Yalan istemem mesela ben..Söylesin isterim. Hissettim madem ki. .En azından hislerimi yok saymamış oluruz....
Farklıyız. .Bu gerçek. .Ama bütünüz. ..
Tüm kadınlara sevgimle. 

Comments

Popular posts from this blog

Yara